طرح آموزش تلاوت صحیح قرآن کریم به زایران اربعین حسینی

موسسه قرآن کریم وابسته به آستان مقدس حضرت عباس(ع) طرح آموزش تلاوت صحیح قرآن کریم به زایران اربعین حسینی را به راه انداخته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، موسسه قرآن کریم وابسته به بخش امور معارف اسلامی و انسانی در آستان مقدس حضرت عباس(ع) طرح آموزش تلاوت صحیح قرآن کریم به زایران را در چارچوب فعالیت های ویژه مراسم اربعین برای هشتمین سال متوالی به راه انداخته است.

 

«شیخ جواد النصراوی» مدیر موسسه قرآن کریم در این باره گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، امسال طرح آموزش تلاوت صحیح قرآن کریم به زایران باتوجه به توصیه های مرجعیت عالیقدر دینی و پروتکل های بهداشتی به منظور حفظ سلامت زایران و استادان در مراکز آموزشی انجام شده است.

 

النصراوی افزود: پوشیدن ماسک و دستکش، ضدعفونی کردن مراکز آموزشی و دست ها، فاصله گذاری اجتماعی به منظور کاهش شیوع ویروس کرونا از جمله اقدامات اتخاذ شده برای اجرای این طرح است.

 

وی ادامه داد: این موسسه این طرح را باهدف گسترش فرهنگ قرآن کریم به خصوص هنگام تجمع میلیونی مومنان برای مراسم اربعین حسینی اجرا می کند.

 

مدیر این موسسه گفت: صحت نماز به تلاوت صحیح سوره بستگی دارد و هدف ما آموزش به برخی از مومنانی است که تحصیلات خود را تکمیل نکردند و سالخورده هستند.

 

النصراوی افزود: مراکز آموزشی برای اجرای این طرح در بیشتر استان ها از طریق شعبه های این موسسه در استان های المثنی، نجف اشرف، بابل، شهرستان الهندیه، شهر کربلا و بغداد  گسترش خواهند یافت.

 

کد خبر 977376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha