مقابله با موج جدید ویروس کرونا نیازمند همکاری مضاعف مردم و رعایت بیشتر اصول بهداشتی است

جهانگیری مقابله با موج جدید ویروس کرونا را مستلزم همکاری بیشتر مردم و رعایت اصول بهداشتی دانست و گفت: افزایش مبتلایان نشان‌دهنده سهل‌انگاری عمومی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به اینکه ویروس کرونا با شتاب روزافزون به پیش می‌رود و بهترین راه مقابله با آن استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی است اظهار کرد: افزایش مبتلایان نشان دهنده سهل‌انگاری عمومی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه نباید نسبت به وضعیت موجود بی‌تفاوت باشیم و باید با تلاش مضاعف برای کنترل وضعیت برنامه‌ریزی کنیم افزود: فصل پاییز و بیماری‌های این فصل، حساسیت وضعیت موجود را افزایش می‌دهند.

 

وی بر لزوم تشدید بازرسی‌ها تاکید کرد و اذعان داشت: اصناف وظیفه دارند اصول بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند و نظارت بر تالارها و رستوران‌ها باید جدی‌تر گرفته شود.

 

جهانگیری با اشاره به اینکه تصمیم‌های ستاد ملی کرونا برای ما محور تصمیم گیری است تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با دقت و تلاش بیشتر برای مقابله با کرونا همت کنند.

 

وی عنوان کرد: اطلاع‌رسانی عمومی برای هوشیاری مردم همچنان باید ادامه یابد و لازم است محیط‌های اداری نیز به طور مستمر ضدعفونی شوند.

 

فرماندار اندیمشک بیان کرد: با توجه به اینکه ویروس کرونا درمان قطعی ندارد، تنها راه مبارزه با این ویروس و قطع زنجیره انتشار آن، رعایت اصول بهداشت فردی و عمومی و رعایت فاصله اجتماعی است.

 

وی ادامه داد: بانک‌ها و ادارات موظف هستند اصول بهداشتی را رعایت کنند و هرکس سلامت مردم را تهدی کرده و سبب انتشار ویروس کرونا شود، با وی برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

 

جهانگیری از شهروندان خواست با حساسیت بیشتری ویروس کرونا را جدی بگیرند و یادآور شد: جایگاه‌های سوخت برای حفظ سلامت عمومی ملزم به رعایت نکات بهداشتی هستند.

 

کد خبر 977395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha