واکنش شدید حزب اسلامی سودان به عادی‌سازی رابطه با صهیونیستها

صادق المهدی رئیس حزب امت سودان گفت: ارتباط با اسرائیل تسلیم شدن در مقابل جنایت های این رژیم و خیانت به فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از میدل ایست مانیتور، حزب اسلامی امت کشور سودان ضمن محکوم کردن برقراری هرگونه روابط احتمالی این کشور با رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل یک رژیم جنایتکار و فاسد است که رابطه با این رژیم از سوی هر مسلمانی محکوم است.

 

صادق المهدی رئیس حزب امت سودان گفت: ارتباط با اسرائیل تسلیم شدن در مقابل جنایت های این رژیم و خیانت به صلح است. وی که در سمیناری با عنوان خطرات عادی سازی با رژیم صهیونیستی در خارطوم پایتخت سودان سخن می‌گفت نسبت به برقراری هرگونه روابط مسئولان سودانی با صهیونیستها هشدار داد.

 

وی افزود: برقراری روابط عادی اعراب با صهیونیستها حرکت کردن به سمت صلح نیست بلکه نام دیگر تسلیم در برابر صهیونیستها و لابی آنها در کشور آمریکاست. موضع مسلمانان سودان بر اساس همان اصول اسلامی و اتحاد کشورهای عرب است که موجودیت رژیم صهیونیستی را نفی می کند.

 

ایالات متحده سودان را تحت فشار قرار داده است تا در ازای حذف این کشور از لیست آمریکایی حامیان تروریسم روابط دیپلماتیک با اسرائیل برقرار کند.

 

یک مقام رسمی که خواست نامش فاش نشود گفت: سودان تمام شرایط لازم را کامل کرده است.ما انتظار داریم به زودی از لیست حذف شویم.

کد خبر 977456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha