نظارت مستمر بر عملکرد اصناف گرگان برای کاهش شیوع کرونا

حمیدی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بحث نظارت بر عملکرد اصناف و فعالیت های اجتماعی و عمومی به صورت منظم و برنامه ریزی شده انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد حمیدی» صبح امروز (سه شنبه ۸ مهر) در ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا که با حضور وزیر بهداشت در حال برگزاری است، اظهار کرد: استان گلستان شاید در کشور نخستین استانی بود که توانست بیماری کرونا را مهار کند.

 

فرماندار گرگان ادامه داد: شهرستان گرگان یک چهارم ظرفیت استان گلستان را دارد و در حالی که بار بستری بیماران کرونایی در بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان بسیار بالا بود، توانستیم با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی شیوع ویروس کرونا را در این شهرستان کاهش دهیم.

 

حمیدی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا نظارت بر عملکرد اصناف و فعالیت های اجتماعی و عمومی به صورت منظم و برنامه ریزی شده انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه روزانه بهداشت، اماکن و میراث فرهنگی از هشت صبح تا 22 شب در حال نظارت هستند، گفت: در روز طبیعت تصویری از شهر گرگان منتشر شد که دو یا سه خودرو بیشتر حضور نداشت و این نشانه همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد کرونا بود.

 

کد خبر 977463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha