کمک بیش از ۲میلیارد ریالی خادمیاران رضوی به نیازمندان قائم‌شهری

فاضل زاده گفت: در یک‌ماهه‌ی شهریور ۱۳۹۹ ، مبلغ ۲ میلیارد و ۷۸۲ میلیون ریال به همت خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) و به نیت امام مهربانی‌ها به بیش از سه هزار نیازمند شهرستان قائم‌شهر هزینه شده است .

«محمدصادق فاضل زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری ضمن تشریح عملکرد خادمیاران کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر در ایام محرم و روزهای کرونایی، گفت : خادمیاران افتخاری امام رضا (ع) به‌عنوان سفیران امام مهربانی‌ها شهریورماه امسال بالغ‌بر 2 میلیارد و ۷۸۲ میلیون ریال به بیش از سه هزار محروم و نیازمند شهرستان قائم‌شهر خدمت‌رسانی کردند .

 

مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر افزود : این خدمات شامل تهیه و توزیع ۵۰۷ سبد کالا به ارزش ۸۷۵ میلیون و ۸۰ هزار ریال ، اهدای کمک نقدی و کارت هدیه به ارزش ۲۰۸ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال، تهیه و توزیع ۱۶۶ بسته گوشت تازه گوسفند، توزیع هزار و 530 بسته غذای گرم، توزیع ۳۴۰ کیلوگرم برنج طارم ، توزیع هزار و 764 ماسک و اقلام بهداشتی، توزیع لوازم‌التحریر، اهدای لوازم‌خانگی و اهدای جهیزیه نوعروس درمجموع به ارزش ۸۴۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال بوده است .

 

وی در ادامه به نصب ۳۵۲ پرچم عزای حسینی به ارزش ۴۷ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال در سر درب منازل شهروندان قائم‌شهری در راستای  طرح «هر خانه یک حسینیه» در ماه محرم‌الحرام اشاره کرد و گفت : فعالیت‌های خادمیاران رضوی در بخش‌های مختلف با حمایت خیرین و مردم نوع‌دوست انجام‌گرفته است .

 

فاضل زاده از سهیم نمودن ۱۷۰ خانوار ناتوان و بی‌بضاعت در طرح «سفره‌ی مهربانی۳» ویژه توزیع نان متبرک رضوی به ارزش ۳۸۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال خبر داد و افزود: این طرح در قائم‌شهر با مشارکت بنیاد کرامت رضوی اجرایی شد.

 

وی بابیان اینکه خادمیاران رضوی این شهرستان هزینه‌ی درمان بیماران ناتوان به ارزش ۱۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال را متقبل شدند، اظهار کرد:  تعمیر و بازسازی منازل محرومین ، پرداخت اجاره بهاء خانه‌ی استیجاری خانواده‌ی بی‌بضاعت و همچنین پرداخت اقساط معوق تسهیلات بانکی آسیب دیدگان جمعاً" به ارزش ۲۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال ، حاصل تلاش کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قائم‌شهر از مازندران در یک‌ماهه‌ی شهریور ۹۹ بوده که درمجموع به بیش از سه هزار محروم و نیازمند خدمت‌رسانی شده است .

کد خبر 977474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha