۲ هزار دانش آموز از تجهیزات لازم برای آموزش غیرحضوری برخوردار نیستند

جمالی پور گفت: امروز در استان قزوین حدود ۲ هزار دانش آموز از تجهیزات لازم برای آموزش از طریق فضای مجازی برخوردار نیستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «هدایت اله جمالی پور» در مراسم زنگ شور عاطفه ها که امروز (سه شنبه 8 مهر) به صورت نمادین در مدرسه دخترانه آلومتک قزوین برگزار شد، بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، مراسم امسال شور عاطفه ها همچون سال های گذشته برگزار نشد و این انتظار وجود دارد که مردم در مقابله با این ویروس و قطع زنجیره ابتلا، همت و اراده جمعی داشته باشند.

 

استاندار قزوین ادامه داد: در ماه های نخست شیوع این بیماری مشارکت خوب مردم را داشتیم، ولی متأسفانه در این ایام به دلیل افزایش بیماران کرونایی برخی از بیمارستان ها تخت خالی ندارند و با شرایط سختی مواجه شده ایم.

 

وی عنوان کرد: اگر این وضعیت ادامه داشته باشیم ناچار هستیم از فضاهای دیگری برای بستری بیماران استفاده کنیم.

 

جمالی پور در ادامه با اشاره به آموزش های غیرحضوری و ضرورت کمک خیران به این حوزه اظهار کرد: مراسم هایی مانند شور عاطفه ها سنتی است که از اولیای الهی در حمایت از مستمندان و نیازمندان به ما ارث رسیده است.

 

وی تأکید کرد: در شرایط امروز که بسیاری با مشکلات اقتصادی مواجه هستند این وظیفه همگانی است که در مسیر کمک به نیازمندان و محرومان قدم برداریم تا مورد رحمت خداوند متعال قرار گیریم.

 

استاندار قزوین یادآور شد: امروز در استان قزوین حدود 2 هزار دانش آموز از تجهیزات لازم برای آموزش از طریق فضای مجازی برخوردار نیستند و لازم است با مشارکت آموزش و پرورش، کمیته امداد و صدا و سیما اقدامات لازم برای تأمین ملزومات این دانش آموزان محروم صورت گیرد.

کد خبر 977592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha