کهگیلویه و بویراحمد کارنامه درخشانی در دوران دفاع مقدس دارد

آیت‌الله حسینی گفت: در دوران دفاع مقدس ۳۵ هزار رزمنده از کهگیلویه و بویراحمد عازم جنگ شد و ۳۱۵ آزاده و بیش از هزار و ۸۸۰ شهید کارنامه‌ای درخشانی از این استان به یادگار گذاشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت‌الله «سید نصیر حسینی» عصر امروز (۸ مهر ماه) در دیدار جمعی از سادات استان کهگیلویه و بویراحمد که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه بود با اشاره به پیشگامی سادات در معنویت، اخلاق و مسائل اجتماعی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی سال ۵۷ به رهبری سیدی از سلاله رسول خدا (ص) به پیروزی رسید، لذا رسالت سادات در حفظ و حراست از آرمان‌های انقلاب در کنار سایر مردم رسالت خطیری است.


 نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز هم جمهوری اسلامی به برکت وجود حضرت آیت‌الله خامنه‌ای باشکوه و عظمت به راه خود ادامه می‌دهد.


 وی به مستعمره بودن ایران در دوران پهلوی اشاره کرد و یادآور شد: قبل از انقلاب اسلامی کشور مستعمره سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی بود، اما امروزه ایران یک قدرت جهانی است و کسی هم نمی‌تواند این واقعیت را انگار کند.

 

آیت الله حسینی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران خورشید فروزانی است که تابش آن عالم‌گیر شده، لذا پاسداری از این خورشید فروزان وظیفه همه بوده و توقع دارم مثل سابق با قدرت و اعتقاد راسخ در صحنه باشید که در تاریخ ماندگار می‌شود.


امام جمعه یاسوج خاطرنشان کرد: اگر برای رضای خداوند و ترویج ارزش‌ها قدم برداریم، در تاریخ ماندگار می‌شود و اگر مقابل ستمگران کمر خم کردیم، آیندگان ما را قضاوت خواهند کرد.


وی به دوران دفاع مقدس هم گریزی زد و گفت: الحمدالله ملت ایران سرافراز بوده و سرافراز باقی خواهد ماند، در جنگ شرایط سختی داشتیم به حساب و کتاب عادی ما باید شکست می‌خوردیم؛ زر و زورها رژیم صدام را مورد حمایت همه‌جانبه قرار داده بود، اما پیروز آن جنگ کشور ما بود.


آیت الله حسینی گفت: به فرموده حضرت امام (ره) «پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس یک پیروزی عادی نبود، بلکه عنایت خدا و امام زمان شامل حال ملت ایران شد و در آن آزمون به پیروزی رسیدیم».
 

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دفاع مقدس ۳۵ هزار رزمنده از کهگیلویه و بویراحمد عازم جنگ شد و ۳۱۵ آزاده و بیش از هزار و ۸۸۰ شهید کارنامه‌ای درخشانی از این استان به یادگار گذاشته است.
 

وی با بیان اینکه مردم شایسته بهترین خدمات هستند، گفت: ان‌شاالله بتوانم خادم خوبی برای مردم این استان، کشور و انقلاب اسلامی باشم.

کد خبر 977753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha