تآمین اعتبار خرید ماشین جدید آتش نشانی نیازمند حمایت مسئولان است

شهردار اسفراین گفت: خرید ماشین جدید آتش نشانی در دستور کار شهرداری قرار گرفته اما تامین اعتبار آن نیازمند حمایت مسئولان مدیریت بحران است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسفراین؛ شهردار اسفراین عصر سه شنبه در آیین گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی، حرفه آتش نشانی را همراه با ایثار توصیف کرد و افزود: آتش نشان از آسایش خود برای تامین آسایش مردم می گذرد.



محسن لعل قادری با اشاره به افزایش بالای عملیات های آتش نشانی اسفراین گفت: در ۶ماهه نخست امسال تعداد ۳۲۰ عملیات از سوی آتش نشانی اسفراین انجام شده است که نسب به مدت مشابه سال گذشته افزایش بالایی داشته است.



وی به مشکل تجهیزات و کمبود پست های سازمانی در آتش نشانی اسفراین اشاره کرد و گفت: آتش نشانی شهرداری اسفراین قصد خرید ماشین جدید آتش نشانی برای خدمات رسانی سریعتر و دقیق به مردم را دارد.



قادری افزود: شهرداری برای خرید ماشین جدید آتش نشانی با مشکل تامین اعتبار روبه‌روست و نیازمند کمک و همکاری مسئولان و مدیریت بحران شهرستان و استان است.



شهردار اسفراین در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت اطلاع رسانی و آموزش به مردم در حوزه آتش نشانی و مدیریت بحران تاکید کرد و افزود: این امر در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

 

 

کد خبر 977761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha