واکنش سید حسن به ادعاهای نتانیاهو در سازمان ملل

سید حسن نصرالله در سخنرانی چند ساعت پیش خود ادعای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مبنی بر ساخت سلاح در بندر بیروت رد کرد و گفت صهیونیستها از روی عجز این سخنان را می گویند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از العربی الجدید، سید حسن نصرالله در سخنرانی چند ساعت پیش خود ادعای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مبنی بر ساخت سلاح در بندر بیروت رد کرد و گفت صهیونیستها از روی عجز این سخنان را می گویند.

 

رهبر جنبش حزب الله لبنان گفت: پایگاه های نظامی این جنبش در مناطق مسکونی ساخته نشده است و همواره امنیت شهروندان لبنانی یکی از اولویت های اصلی حزب الله بوده است. ما به خوبی می دانیم که کجا پایگاه های نظامی احداث کنیم تا امنیت مردم حفظ شود.

 

سید حسن افزود: صهیونیستها بارها با این اتهام زنی ها و شایعات سعی در خدشه دار کردن اعتبار حزب الله و ایجاد تفرقه در بین مردم لبنان کرده اند ولی آنها باید بدانند که مقاومت با این حرفها عقب نشینی نخواهد کرد.

 

نتانیاهو طبق عادت های سال های قبل خود در سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل نقشه ای در دستش گرفته بود که در آن پایگاه های حزب الله در بندر بیروت ترسیم شده بود. نتانیاهو ادعا کرد حزب الله انبارهای مخفی سلاح در بندر بیروت داشته است.

کد خبر 977818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha