تجلیل از ۲ خانواده رزمنده دفاع مقدس در روستای ساقی

با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک بیرجند مزار شهدا روستای ساقی غبارروبی و از دو خانواده رزمنده هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد (ره) امام خمینی بیرجند، «سید حمیدرضا حسینی» در دیدار و تجلیل از دو خانواده رزمنده دفاع مقدس در روستای ساقی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امنیت و آسایش کشور مرهون جان‌فشانی و رشادت های  جوانان و خانواده های است که در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس حماسه ها آفریدند و برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شدند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)منطقه یک بیرجند با اشاره به وظایف و اهداف کمیته امداد افزود: خوشبختانه مسئولان کمیته امداد کشور و استان تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات این عزیزان مددجویان بکار گرفته اند.

 

حسینی عنوان کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران و رزمندگان در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و پاسداری از آرمان‌های امام خمینی (ره) و دستاوردهای خون شهدا در کشور مهم‌ترین نقش را داشتند و امروز وظیفه ما تکریم و احترام به خانواد شهدا و ادامه دهنده راه شهدا هستیم.  

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)منطقه یک بیرجند با اشاره به اینکه شهدا و امام شهدا تاکید بر فرهنگ انفاق و کمک به نیازمندان داشتند، افزود: امام خمینی (ره) مردم را صاحبان اصلی انقلاب می‏ دانست و برای آنان، ارزش و احترام ویژه‏ ای قائل بود و در هر فرصتی، مسئولان را به خدمت‏ رسانی به مردم سفارش می‏ کرد و وظیفه ما خدمت به مردم است

 

گفتنی است؛ در این مراسم دو تن از رزمندگان دفاع مقدس به بیان خاطرات ود پرداختند و با حضور حجت الاسلام فاطمی روحانی روستای ساقی مزار شهدای این روستا غبارروبی شد.

 

کد خبر 977837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha