دفاع مقدس قدرت تاب آوری نظام اسلامی را بالا برد

حجت الاسلام نصیرالاسلامی با بیان اینکه فاصله گرفتن از فرهنگ دفاع مقدس آسیب پذیری ما را افزایش می دهد، گفت: دفاع مقدس قدرت تاب آوری نظام اسلامی را بالا برد.

حجت الاسلام سعید نصیرالاسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد نمایشگاه دفاع مقدس گفت: هرچه از فرهنگ دفاع مقدس و این نمایشگاه ها فاصله بگیریم به همان تناسب ضربه پذیری و آسیب پذیری ما بیشتر می شود.

 

معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد ارتش افزود: دفاع مقدس قدرت تاب آوری ما را زیاد می کند و این نمایشگاه نشان دهنده قدرت تاب آوری ما است. اگر این نمایشگاه ها قدرت تاب آوری ما را یادآوری نکند ما در برابر دشمن منفعل می شویم و با کوچکترین فشار و آسیب مجبور می شویم در برابر دشمن خم شویم.

 

وی گفت: تا جایی که می توانیم باید این نمایشگاه ها، نمادها، محصولات و آثار مادی و معنوی دفاع مقدس را زنده نگه داریم تا بتوانیم در برابر دشمن به عنوان یک سرمایه معنوی خوب از آن استفاده کنیم و در برابر دشمن بایستیم.

 

حجت الاسلام نصیرالاسلامی خاطرنشان کرد: ما می توانیم از این نمایشگاه صدها نماد و نشان از دفاع مقدس نشان دهیم. دستاوردهای این نمایشگاه از ابتدا تا انتها نشانه و یادآور جنگ است و هر کس که وارد این نمایشگاه می شود، می تواند از زاویه دید و نگاه خود از این نمایشگاه بهره بگیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی امروز نیز درگیر دشمن است اما به شکلی پیچیده تر و ما همچنان درگیر همان دشمن است و مظلومیت ملت ایران همچنان در جای خود باقی است و دفاع همچنان سخت تر و پیچیده تر از گذشته باقی مانده است.

 

وی گفت: امروز دشمن با ابزار و تجهیزات پیچیده تری کار می کند که اخلاق، انسانیت و شرافت را نمی بیند و می بینیم که در کشورهای غربی با مردم چگونه برخورد می کند.

 

وی گفت: اما جبهه های ما اخلاق، برادری، ایثار، صمیمیت، دوستی و فداکاری را یادآوری می کند و این نمایشگاه نیز یادآور همین صفات است.

 

 

 

کد خبر 977923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha