کتاب «شهد فروش» حقیقتی که نه معجزه و نه طبیعی است

مهرداد گفت: شما در کتاب شهد فروش با حقیقتی روبرو هستید که نمی شود نامش را معجزه گذاشت اما خیلی طبیعی و معمولی هم نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، علی رضا مهرداد امروز چهارشنبه (۹ مهرماه) در مراسم نقد وبررسی کتاب «شهدفروش» که با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی برگزار شد؛ بیان کرد:  از من سوال می شد که چرا با وجود اینکه در اطرافتان شهدایی صاحب کرامات شروع به نوشتن نمی کنید و این امر برای من انگیزه ای شد تا زندگی جلال را بنویسم.


نویسنده کتاب «شهدفروش» با بیان اینکه این کتاب بر اساس زندگی تخریب‌چی شهید سعدالله شهدفروش به بررسی خاطرات و دلاوری‌های این شهید که در بین هم‌رزمانش به جلال صلواتی شهرت داشت، می‌پردازد؛ افزود: من خود را نویسنده و پژوهشگر حوزه دفاع مقدس می دانم و این اثر قصه و افسانه و داستان نیست، شما در این کتاب با حقیقتی روبرو هستید که نمی شود نامش را معجزه گذاشت اما خیلی طبیعی و معمولی هم نیست.


 وی در ادامه در خصوص نگارش این اثر گفت: این کتاب را به اصرار تعداد زیادی از دوستان به نگارش در آوردم و قبول داردم که ماجرای شگفتی است ولی حقیقت محض است.

 

شایان ذکر است؛ مراسم نقد وبررسی کتاب «شهدفروش»با حضور علیرضا مهرداد نویسنده و کارشناس ها مرتضی آجیل چی، موسی حاجی نژاد و  حسینعلی یوسفعلی زاده، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفع مقدس خراسان رضوی در محل کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس سره)مشهد برگزارشد.

 

کد خبر 977939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha