بکارگیری تجربیات دوران دفاع مقدس  جامعه را به سمت بالندگی و امید پیش  می برد

سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشورگفت :باید با همان توان اوایل انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بصورت جهادی مشکلات را حل نماییم تا جامعه به سمت بالندگی و امید پیش رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «حجت الاسلام میرخانی» در دیدار مشترک با فرماندار ایرانشهر که بمناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای تقدیر از همکاری های فرمانداری و رئیس شورای تامین شهرستان در برگزاری  مراسمات مذهبی ماه محرم برگزار شد، اظهار داشت: همکاری های فرمانداری و ادارات زیربط با مجموعه های فرهنگی و هیئات مذهبی شهرستان ایرانشهر توانست نتیجه قابل قبولی از برپایی مراسم عزای سرور و سالار شهیدان در شهرستان ایرانشهربه جا بگذارد که جای تقدیر دارد.

 


سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق گفت: امروزه معضلات فرهنگی یکی از مشکلات اصلی جامعه می باشد که بیکاری جوانان و تورم نیز به این مشکل افزوده است و باید با همان توان اوایل انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بصورت جهادی مشکلات را حل نماییم تا جامعه به سمت بالندگی و امید پیش رود.

 

وی یادآور شد: امروزه دشمن با تمام توان و دستگاه های رسانه ای خود بر علیه مردم و نظام روی کار آمده است و کوچکترین معضل و مشکل در کشور را به بزرگترین شکل رسانه ای می کند تا مردم و جوانان را از نظام ناامید کند اما خوشبختانه با درایت مقام معظم رهبری  و هوشیاری جوانان انقلابی همیشه شکست خورده است.
 

حجت الاسلام والمسلین میرخانی افزود: وجود جوانان انقلابی در منطقه یک سرمایه و نعمت بزرگی است که باید قدردان جوانان باشیم و زمینه را برای به کار گیری این جوانان فراهم نمائیم.
سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی در پایان از همکاری شورای تامین در برگزاری هر چه بهتر مراسمات مذهبی شهرستان تقدیر کرد و افزود: زحمات و تلاش های بی دریغ برای ایجاد نظم و امنیت مراسمات مذهبی در شهرستان ایرانشهر قابل تقدیر و تجلیل است.

کد خبر 978004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha