اجرای پویش "همبازی" باهدف شاد کردن بچه‌های نیازمند در استان هرمزگان

قائم ‌مقام کمیته امداد استان هرمزگان گفت: طرح پویش "همبازی" با همکاری کمیته امداد و اداره پست ‌ از امروز ۹ مهرماه تا ۱۱ مهرماه باهدف شاد کردن بچه‌های نیازمند در قالب شور عاطفه‌ها اجرا می‌شود.

«جلیل تراهی» قائم ‌مقام کمیته امداد استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان عنوان کرد: پویش «همبازی - هدیه‌ای برای بچه‌های ایران» در سه روز پایانی شور عاطفه‌ها از تاریخ ۹ لغایت ۱۱ مهرماه با همکاری کمیته امداد و اداره پست اجرا می‌شود و مردم خیر استان می‌توانند نوشت افزار، عروسک، اسباب بازی، کتاب و هدایای مناسب کودکان را تا 11 مهرماه به باجه‌های پست محل سکونت خود و یا به کامیونت های اداره پست تحویل نمایند.

 

تراهی افزود: بر اساس تفاهم‌نامه ای که با اداره پست در این زمینه منعقدشده است، مراکز پستی سراسر استان آماده دریافت هدایا و کمک‌های مردمی هستند و همچنین طی این سه روز کامیونت‌های اداره پست هدایای مردمی و خیرین را در سطح شهر جمع‌آوری و توسط کمیته امداد به دست دانش آموزان نیازمند می‌رسانند.

 

قائم‌ مقام کمیته امداد استان هرمزگان یادآور شد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند علاوه بر مشارکت در طرح همبازی در سه روز پایانی شور عاطفه‌های امسال، کمک‌های نقدی خود را نیز با شماره‌گیری کد دستوری #076*8877*، به دست دانش‌آموزان نیازمند برسانند.

 

کد خبر 978020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha