کانون ها در راستای رشد فرهنگ و هنر مبتنی بر تعالیم دینی به سوی تخصصی شدن پیش می روند

حجت الاسلام قدیریان گفت:کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای رشد و توسعه فرهنگ و هنر مبتنی بر تعالیم دینی به سوی تخصصی شدن پیش می روند.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان حجت الاسلام غلامعلی قدیریان مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران با حجت الاسلام رسولی مدیر کانون فرهنگی هنری الهیه در محل ستاد کانون های مساجد استان تهران در روز چهارشنبه ۹ مهرماه ۱۳۹۹ و باحضور کارشناسان فهمای استان دیدار کرد.

 

 

در ابتدای جلسه حجت الاسلام غلامعلی قدیریان مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران ضمن تشکر از حضور مدیر کانون فرهنگی هنری الهیه بابت فعالیت های رسانه ای و تخصصی این کانون به بیان چشم انداز کانون های مساجد پرداخت و گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای رشد و توسعه فرهنگ و هنر مبتنی بر تعالیم دینی به سوی تخصصی شدن پیش می روند.

 

 

وی در ادامه به بیان مطالبی درباره اهمیت رسانه و فیلمسازی پرداخت و اظهار داشت:در زمان کنونی وبا توجه به نفوذ فرهنگی دشمن کار فیلمسازی در زمینه شناساندن فرهنگ و سیره اهل بیت در تمامی زمینه ها من جمله اقتصادی،فرهنگی،اعتقادی و... با استفاده از منابع معتبر و مستند امری واجب می باشد.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران تشریح کرد:مقام معظم رهبری(دامه برکاته) در سخنان متعددی به مقوله فرهنگ و هنر پرداختند و حتی ایشان در بیاناتی فرهنگ را از اقتصاد بالاتر دانستند به علت اینکه فرهنگ می توانند زمینه ساز جلوگیری از فساد ها و اسرافات اقتصادی شود.

 

 

قدیریان با اشاره به کتاب دغدغه های فرهنگی که مشروح بیانات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی)با اصحاب رسانه می باشد افزود:رهبر انقلاب در این جلسه فرمودند بحث فرهنگ آنقدر مهم است که بعضی اوقات شب ها از خواب بلند میشوم و وضو می گیرم و نماز می خوانم وبه مسئله فرهنگ کشور فکر می کنم.

 

 

وی بیان کرد:یکی از دیگر از نشانه های اهمیت فرهنگ برگزاری جلسات متعدد مقام معظم رهبری با اصحاب رسانه و فرهنگ می باشد.

 

 

این مقام مسئول در پایان از کارهای انجام شده توسط کانون فرهنگی هنری الهیه در زمینه رسانه علی الخصوص فیلمسازی تقدیر و تشکر نمود.

 

 

در ادامه جلسه حجت الاسلام رسولی مدیر کانون فرهنگی هنری الهیه ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران و علی الخصوص ریاست ستاد حجت الاسلام قدیریان به بیان فعالیت های کانون فرهنگی هنری الهیه پرداخت و گفت:این کانون با جذب جوانان و نخبگان گام های موثری برای پیشرفت فرهنگی محله و منطقه نموده است.

 

 

وی افزود:کانون فرهنگی هنری الهیه با استفاده از ظرفیت بچه های مسجد در زمینه های برنامه سازی،مستند نگاری و فعالیتهای رسانه ای اقدام نموده است.

 

 

رسولی گفت:این کانون با مشارکت اعضاء کانون اقدام به تولید فیلم و مستند با محتوای مسجد،فرهنگی و اربعین نمود.

کد خبر 978182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha