تعطیلی برخی اماکن خوزستان به دلیل شیوع ویروس کرونا

نجاتی با بیان اینکه با توجه به وضعیت قرمز تمام شهرهای خوزستان در شرایط کرونا کلیه پارک‌ها، مؤسسات آموزشی و باشگاه‌ها تعطیل شدند گفت: همچنین بنا شده تا اطلاع ثانوی برگزاری نمازجمعه و جماعات در همه شهرهای استان تعطیل باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «رضا نجاتی» ظهر امروز (چهارشنبه 9 مهر) در جمع خبرنگاران، پیرامون آخرین وضعیت مدیریت بیماری کرونا و در خوزستان و تعطیلی اماکن عمومی اظهار کرد: بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی اهواز، تمام شهرهای خوزستان در شرایط کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند و به وضعیت ماه‌های گذشته بازگشته‌اند.

 

سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در خوزستان افزود: بر همین اساس بنا به درخواست دانشگاه علوم پزشکی و بررسی‌های که در این خصوص صورت گرفته قرار بر این شد که کلیه پارک‌ها، مؤسسات آموزشی و باشگاه‌ها تعطیل شوند.

 

وی اضافه کرد: امروز نیز نامه‌ای به امضای استاندار خوزستان به تمامی فرمانداران و شهرداران ابلاغ شد که به صورت جدی تمام پارک‌ها خاموش و تعطیل باشند و از رفت و آمد به این اماکن جلوگیری شود و نیروی انتظامی هم همکاری لازم را در این خصوص خواهد داشت.

 

نجاتی تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه خوزستان در شرایط قرمز قرار گرفته است، نامه‌ای به مسئول دبیرخانه ائمه جمعه با امضای استاندار خوزستان تهیه و ابلاغ شده که تا اطلاع ثانوی برگزاری نمازجمعه و جماعات در همه شهرهای استان تعطیل باشد.

 

وی از مردم خواست جهت رعایت حال خود، خانواده و همشهریان در مقابله با ویروس کرونا، نکات بهداشتی را جدی بگیرند و یاد آور شد: انتظار داریم مسئولان و مردم همکاری کنند تا بتوانیم از شرایط سخت و نفس‌گیری که در استان به وجود آمده عبور کنیم.

 

کد خبر 978237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha