تهیه و پخش بیش از ۲۱ هزار دقیقه برنامه به مناسبت دفاع مقدس در زنجان

لطیفی گفت: به منظور پاسداشت چهلمین سالگرد حماسه مقاومت و هفته دفاع مقدس، بیش از ۲۱ هزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه در صدا وسیمای مرکز زنجان تهیه و پخش شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ‏ای از برجسته‏ ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

 

محسن لطیفی با تاکید بر این مطلب که هشت سال دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی پایان‏ ناپذیری برای مردم سلحشور ایران گردید افزود: توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران به فرصتی برای اثبات توانمندی‏های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شد.

 

رئیس رسانه استانی تصریح کرد: نمایش رشادت‏های جوانان برومند، از رسانه ملی می تواند انقلاب و نظام را در برابر شبیخوان فرهنگی بیمه کند و برنامه ریزی رسانه استانی هم بر این منوال است.

 

وی با اعلام تولید، تامین و پخش بیش از 21 هزار و 500 دقیقه برنامه در هفته دفاع مقدس گفت: معاونت سیما در ویژه برنامه زنده دریادلان در دکور ویژه ای که امسال تدارک دیده شده بود با حضور میهمانان از اقشار مختلف از جمله فرماندهان نظامی و انتظامی استان فرماندهان و رزمندگان دلاور زنجانی در هشت سال دفاع مقدس، سنگسازان بی سنگر و ....  خاطرات روزهای مقاومت در دوران دفاع مقدس را بازخوانی کرد .

 

این مقام مسئول به دیگر برنامه های سیما اشاره نموده و گفت : مجموعه مستند «نشانه ها » با موضوع مادران شهدا ، برنامه « طلیعه عشق» با موضوع معرفی شهدا از هر قشر در کنار اختصاص کامل برنامه های روتین زنجانا سلام، خانواده، اتل متل (ویژه کودک) و تلاش نیروهای مسلح در مقابله با بیماری کووید19 و سایر برنامه های روتین و همچنین تأمین برنامه های مختلف من جمله فیلم های سینمایی حوزه دفاع مقدس مجموعا به مدت 8695 دقیقه از جمله اقدامات شبکه استانی اشراق برای این ایام بود.

 

مدیرکل مرکز در خصوص برنامه های شبکه های استانی صدا گفت: رادیو استانی زنجان هم طبق برنامه ریزی صورت گرفته در ویژه برنامه های « مقاومت حماسه سی»  و «هشت» به باز خوانی رویدادهای پر فراز و نشیب روزهای حماسه و ایثار پرداخت.

 

لطیفی افزود: در یادمان حماسه دفاع غیورانه ، 58 سردار در استان زنجان نام خود را ثبت نمودند که در فاز نخست، نمایش رادیویی30 سردار از این فرماندهان نام آور در قالب نمایشی پخش شد و بزودی در فاز دوم مابقی سرداران نیز به این مجموعه اضافه خواهند شد .

 

وی به دیگر برنامه های رادیو نیز اشاره کرده و اظهار داشت : مسابقه تلفنی پلاک، گلگشت موسیقی(ویژه نواها و سرودهای دوران دفاع مقدس)، یاشاییش، گلبرگ، شریعت یولی و سایر برنامه های روتین و تامینی هم بمدت 12155 دقیقه به هفته دفاع مقدس اختصاص داشت .

 

وی اضافه کرد: رادیو نمای مرکز نیز با انتشار 150 اسلاید به مدت 2340دقیقه صفحه رادیو نما را به تصاویر ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس مزین کرد.

 

رئیس رسانه استانی اظهار داشت: معاونت اطلاعات و اخبار هم با  تولید و پخش 212عنوان گزارش، خبر مکتوب، تفسیر رادیو تلویزیونی و گفتگوی ویژه بمدت بیش از 655 دقیقه در هفته دفاع مقدس همراه مخاطبان  بخش های خبری  بود.

 

همچنین معاونت فضای مجازی مرکز هم همگام با تولید و انتشار143 عنوان آیتم درقالب پوستر، متن و عکس، اینفوگرافی و پادکست، متن و عکس، همچنین راه اندازی صفحه ویژه دفاع مقدس در سایت مرکزبمدت 295دقیقه به این مناسبت ویژه پرداخت خواهد کرد .

 

کد خبر 978339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha