محدودیت های کرونایی از پنجشنبه ۱۰ مهر در البرز آغاز شد

فردی با اشاره به وضعیت قرمز بیماری کرونا در البرز گفت: بنابر تصمیم ستاد استانی کرونا در البرز محدودیت های کرونایی از پنجشنبه ۱۰ مهر در البرز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « نورمحمد فردی» در جمع خبرنگاران با اعلام خبر محدودیت های معین شده از طرف ستاد استانی مبارزه با کرونا در البرز گفت: محدودیت های کرونایی از پنجشنبه ۱۰ مهر در البرز آغاز شد.

 

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در البرز افزود: محدودیت های معین شده با هدف کاهش میزان مرگ و میر و بستری شدن بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در سطح استان البرز است. 

 

وی با اشاره به اهمیت کنار گذاشتن رفتارهای پرخطر توسط مردم در جریان شیوع این بیماری ویروسی مطرح کرد: این محدودیت ها با هدف حفظ سلامتی مردم با توجه به شرائط قرمز بیماری در استان است. 

 

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در البرز عنوان کرد: محدودیت های معین شده در سطح مدارس شبانه روزی، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، آموزشگاه های زبان، کتابخانه ها، دانشگاه ها، استخرهای سرپوشیده، سینما ها، سالن های تئاتر و دیگر مکان های عومی و تجمعی است.

 

گفتنی است، برپایی نماز جمعه و دیگر مراسم های مذهبی، فرهنگی و ... نیز با توجه به تصمیم ستاد استانی مقابله با کرونا در البرز ممنوع است.

 

 

کد خبر 978357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha