مراسم قرائت زیارت اربعین در ادارات گیلان برگزار می شود

فروتن از برگزاری مراسم قرائت زیارت اربعین با رعایت پروتکل های بهداشتی، ۱۹ صفر در ادارات و زندان‌های برگزار می شود.

حجت الاسلام «محمد فروتن» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، اربعین حسینی را یک نعمت دانست و اظهارکرد: انقلاب و دفاع مقدس و همه ارزش‌های والای ما به برکت خون امام حسین(علیه السلام) است.

 

رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان گیلان با بیان اینکه ستاد اربعین به تدبیر رهبر معظم انقلاب شکل گرفت، اظهار داشت: اربعین عاشورا را ماندنی کرد و باعث شد نام امام حسین(علیه السلام) در همه جا منتشر شود.

 

وی خاطرنشان کرد: ترویج قرائت زیارت اربعین، تبلیغ ارزش‌های مکتب حسینی، انسان دوستی و خداخواهی است.

 

فروتن با اشاره به برنامه آموزش و پرورش برای دانش آموزان در شبکه های مجازی در روز اربعین، گفت: باید کمک کنیم تا اربعین امام حسین(علیه السلام) در دوران مقابله با کرونا ضمن رعایت موازین بهداشتی، از سال‌های گذشته پرشورتر برگزار شود.

 

وی یادآور شد: نشست کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین استان گیلان با هدف ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی استان در برگزاری مراسم قرائت زیارت اربعین بوده است.

 

مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت گیلان تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در برگزاری مراسم اربعین مشارکت داشته باشند.

 

فروتن اذعان داشت: برگزاری مراسم قرائت زیارت اربعین در ادارات و زندان‌ها در روز 19 صفر در یک ساعت مشخص پیش بینی شده است.

 

مسئول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت گیلان اظهار داشت: یکی از مراکز مهم فرهنگی در کشور مساجد و بقاع متبرکه است که در روز اربعین مجری برگزاری قرائت زیارت اربعین خواهند بود.

کد خبر 978391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha