لزوم تعریف اعتبار ملی برای عمران امامزادگان آستارا

حجت الاسلام علیزاده خواستار تعریف ردیف اعتبار ملی برای تکمیل ساخت بنای امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا شد.

حجت الاسلام «ستار علیزاده» در حاشیه دیدار با «عباس صابر»  فرماندار آستارا با بیان اینکه سازمان اوقاف از دستگاه‌های حاکمیتی و خدمت‌رسان است به ساخت و افتتاح هتل آپارتمان نور در جوار امامزادگان قاسم و ابراهیم(ع) آستارا اشاره کرد و به خبرنگار شبستان گفت: امامزادگان ابراهیم و قاسم هر ساله پذیرای زائران بسیاری از سراسر کشور و کشورهای آسیای میانه است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان اظهار داشت: در ایام اربعین پیش از کرونا 20 هزار زائر از کشورهای آسیای میانه وارد کشور شده و در این مکان مقدس مورد استقبال و پذیرایی قرار گرفتند.

 

وی با اشاره به توزیع چهار مرحله بسته های کمک معیشتی توسط مرکز افق امامزادگان قاسم و ابراهیم آستارا، اذعان داشت: از ابتدای بروز بیماری کرونا تاکنون 14 هزار ماسک توسط خدام افتخاری حرم  مطهر تولید و توزیع شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در خصوص لزوم کمک جدی مجموعه مدیریت استان و حتی کشور به اتمام ساخت بنای حرم و حسینیه امامزادگان قاسم و ابراهیم آستارا(ع)، گفت: لازم است برای هر چه سریع تر تکمیل شدن بنای امامزادگان، ردیف اعتبار ملی برای این موضوع تعریف شود.

 

حجت الاسلام علیزاده تامین مکان اداری برای اداره اوقاف آستارا را از مشکلات این شهرستان برشمرد و گفت: برای ارائه خدمات بهتر به موقوفات و بقاع متبرکه آستارا باید این مشکلات برطرف شود.

کد خبر 978397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha