واحدهای غیرایمن روستایی گلستان در ۵ سال بازسازی می شود

مهدیان گفت: بنیاد مسکن در تلاش است در یک بازه زمانی پنج ساله مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان گلستان را به سرانجام برساند.

«عزیزالله مهدیان» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: تسهیلات برای بازسازی واحدهای خسارت دیده از زلزله در استان گلستان  50 میلیون تومان پیش بینی شده است که این تسهیلات با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت 15 ساله در نظر گرفته شده است.

 

معاون بازسازی بنیاد مسکن کشور ادامه داد: در کنار این تسهیلات برای بازسازی واحدهای مسکونی زلزله زده رامیان تسهیلات بلاعوض 15 میلیون تومانی، پنج میلیون تومان تسهیلات معیشتی و همچنین به میزان 10 میلیون تومان نیز سیمان رایگان به واحدهای مسکونی که نیاز به بازسازی دارند تعلق می گیرد.

 

 مهدیان بیان کرد: با توجه به اینکه گرانی مصالح در این ایام اتفاق افتاده است، دولت و بنیاد مسکن در کنار مردم زلزله زده خواهند بود تا واحدهای مسکونی ساخته شود.

 

وی ابراز داشت: در استان گلستان عملیات نوسازی و ساخت هفت هزار واحد مسکونی در قالب طرح مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی آغاز شده و این روند ادامه دارد تا تمامی واحدهای مسکونی در استان گلستان مقاوم سازی شود.

 

معاون بازسازی بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه ساخت سه هزار واحد مسکونی محرومان نیز در استان گلستان دنبال می شود، یادآور شد: امیدوارم در یک مدت زمانی پنج ساله عملیات مقاوم سازی واحدهای مسکونی در استان گلستان به سرانجام برسد.

 

کد خبر 978431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha