مدیران از همه ظرفیت ها جهت خدمت به مردم بهره گیرند

حیدری گفت: مدیران باید با برنامه ریزی، همه مولفه ها را در جهت خدمت به مردم و جلب رضایت آنان به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، «رحیم حیدری» در جلسه شورای اداری که امروز ( پنج شنبه، ۱۰ مهر) با حضور استاندار گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه فرماندار هر شهرستانی وظیفه سنگینی عهده دار است و در اجرای این وظیفه نیازمند همراهی همه مسئولان است،گفت: پیشینه عملکرد بنده در شهرهای مختلف مبتنی بر پیش بینی، برنامه ریزی و پیشگیری از آسیب هاست.

 

فرماندار جدید شهرستان لنگرود با بیان اینکه برنامه ریزی های به موقع از آسیب ها جلوگیری می کند، افزود: عدم برنامه ریزی آسیب های جدی را به دنبال دارد  و در مسائل اجتماعی، این امر موجب آسیبی شده که قابل جبران نخواهد بود.

 

وی با اشاره به ظرفیت های خوب شهرستان لنگرود در زمینه گردشگری، صنعت، کشاورزی و ....، اذعان کرد: فضا برای جذب سرمایه گذار در شهرستان فراهم می شود و  میدان بزرگ میوه و تره بار در آستانه اشرفیه نمونه ای از عملکرد خوب است که با احداث آن زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر به طور مستقیم و ۲ هزار نفر به صورت غیر مستقیم فراهم می شود.

 

حیدری با اشاره به نقش ادارات و نهادها و اینکه مدیران دستگاه ها تواناترین، کارآمدترین افراد در سطح اداره خود هستند، خاطرنشان کرد: مدیران باید با برنامه ریزی،  همه مولفه ها را در جهت خدمت به مردم و جلب رضایت آنان به کار گیرند.

 

فرماندار شهرستان لنگرود ادامه داد: تا سه شنبه باید روسای ادارات گزارش عملکرد شش ماهه اول و برنامه شش ماهه دوم را به معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری تحویل دهند و مدیران فرایند اداره خود را بشناسند و مردم نیز حداقل توقف را در ادارات داشته باشند.

 

حیدری ضمن تاکید بر تقویت سرمایه اجتماعی و اینکه مردم بزرگترین سرمایه کشور هستند، افزود: مسیر سرمایه اجتماعی گفتگو است که باید سازمان های مردم نهاد در این زمینه تقویت شوند چرا که سرمایه اجتماعی زمینه ساز اعتماد مردم به همدیگر و به حاکمیت است.

 

وی  با اینکه داشتن تفکر سیاسی ذاتا منفی نیست بلکه مثبت است، تصریح کرد: آفت زمانی است که تفکر سیاسی در اجرا دخالت کند و هر نوع دخالت دادن تفکر سیاسی در امور اجرایی مردم خیانت به نظام، مردم و خون شهدا است.

 

گفتنی است، در این مراسم از زحمات سیروس شفقی قدردانی و رحیم حیدری به عنوان فرماندار جدید شهرستان لنگرود منصوب شد.

کد خبر 978520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha