اجرای ۹۰ درصد فعالیت های عمرانی روستاهای کشور در قالب طرح هادی

شاملو گفت: طرح های هادی مبنای فعالیت همه روستاها شده است و بیش از ۹۰ درصد روستاهای کشور در قالب طرح های هادی فعالیت های عمرانی و ساخت و سازها را انجام می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمدرضا شاملو» عصر امروز (پنجشنبه 10 مهر) در آیین متمرکز اهدای 1000 جلد سند مالکین به واحدهای مسکونی روستایی استان گلستان اظهار کرد: طرح هادی در بیش از 600 روستای استان گلستان  آغاز شده است و شاخصه اجرای طرح هادی در کشور 52 درصد و در استان گلستان 68 درصد است.

 

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور ادامه داد: تمامی روستاهای بیش از 20 خانوار استان گلستان که شامل 923 روستا و بالغ بر 97 درصد روستاهای گلستان می شود طرح هادی مصوب دارند.


شاملو بیان کرد: برای 95 هزار و 500 واحد مسکونی در روستاها و چهار هزار و 500 واحد مسکونی در شهرهای زیر 25 هزار نفر در استان گلستان  سند مالکیت صادر شده است.

 

وی گفت: طرح های هادی مبنای فعالیت همه روستاها شده است و بیش از 90 درصد جمعیت روستایی کشور در قالب طرح های هادی فعالیت های عمرانی و ساخت و سازها را انجام می دهند.

 

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور تاکید کرد: از همکاری مردم و بخشداران در ارتقاء سطح روستا تشکر می کنم و امیدواریم بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری در استان ارائه کنیم.

 

شاملو افزود: ایمن سازی روستاها در استان گلستان حائز اهمیت است و در استان قالب روستاها با آسیب رو به رو هستند و باید در بخش هایی کانال های هدایت سیلاب ایجاد شود و در بخش هایی نیز روستاها در خطر رانش قرار دارند و در برخی از نقاط نیز  روستاها در نزدیکی گسل های فعال هستند و باید بند هشت ماده 27 قانون برنامه ششم توسعه برای استان گلستان اجرایی شود.

کد خبر 978527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha