پویش «طرح همبازی» در زنجان اجرا می شود

صفری گفت: پویش «طرح همبازی» به همت کمیته امداد استان زنجان و با همکاری اداره کل پست استان از ۹ تا ۱۱ مهرماه اجرا می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: در راستای شاد کردن دل های کوچک ایتام و فرزندان محسنین، کودکان محروم و نیازمند پویش «طرح همبازی» با همکاری اداره کل پست استان زنجان، جهت دریافت هدایای مردم نوع دوست و خیراندیش  استان در قالب مرحله دوم  پویش ایران همدل اجرا می شود.

 

هدایت صفری ادامه داد: به همین منظور توافق نامه ای با اداره کل پست منعقد گردیده که علاوه بر دفاتر و ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، اداره پست نیز در این کار معنوی سهیم شده و کمیته امداد را یاری نماید.

 

به گفته وی، از 9 تا 11 مهرماه دفاتر شرکت پست و باجه های پیشخوان این اداره آماده دریافت کمک های اهدایی مردم از قبیل عروسک و اسباب بازی، نوشت افزار، کیف و کفش و سایر ملزومات مورد نیاز کودکان دانش آموز می باشند تا دراولین فرصت با رعایت پروتکل های بهداشتی تحویل خانواده های نیازمند و کودکان گردد.

 

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد: با همراهی مردم خیر ونوعدوست استان ،همانند سنوات گذشته بتوانیم شرایط مناسبی برای تحصیل آینده سازان کشورعزیزمان به وجود آوریم.

 

صفری ادامه داد: به همین منظورنیکوکاران در سراسر استان می توانند به شکرانه قبولی فرزندانشان و راه یابی آنان به دانشگاه، کتب، جزوات و تست‌های مربوط به هررشته تحصیلی را نیز در این پویش اهدا نمایند تا با عنوان«طرح تبیان» دانش آموزان واجد شرایط در کنکور سال تحصیلی 13۹۹‏‏-۱۴۰۰ که امکان تهیه این منابع آموزشی را ندارند از آن بهره برداری نمایند.

 

علاوه بردفاتر 14گانه کمیته امداد و112مرکز نیکوکاری فعال در سطح استان ،مردم فهیم وخیر اندیش  استان  با مراجعه به سایت  امداد به آدرس www.emdad.ir  ویا از طریق درگاه الکترونیکی و شماره گیری کد مهربانی # 1*  024*8877* و نرم‌افزار سنا، سکه و ایوا ، شماره‌حساب 0110769749001با شناسه 880318666 و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹7950030420 نزد صندوق قرض الحسنه امداد ولایت  در این امر خداپسندانه  مشارکت داشته باشند.

کد خبر 978722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha