تغییر ساعات کار اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از تغییر ساعات کار اتوبوسهای شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز از ۱۵ مهر ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، غنی زاده امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور و بمنظور رعایت اصل بهره وری و کاهش هزینه ها از 15 مهر ماه، ساعات کاری ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در کلیه خطوط ملکی و خصوصی تغییر خواهد کرد

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز ادامه داد: با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور و بمنظور رعایت اصل بهره وری و کاهش هزینه ها از 15 مهر ماه، ساعات کاری ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در کلیه خطوط ملکی و خصوصی تغییر خواهد کرد.

وی گفت: ناوگان شرکت واحد اتوبوسرانی در شش ماهه دوم و از روز 15 مهرماه، در روزهای عادی از ساعت 6/15صبح الی 20/30 و در روزهای جمعه و تعطیل از ساعت 7/15 صبح الی 20 به امر خدمات رسانی به همشهریان عزیز مشغول خواهند بود.

غنی زاده افزود: خط شبانه نیز در مسیر آبرسان به راه آهن و بالعکس توسط ناوگان بخش خصوصی و پس از پایان سرویس عادی خطوط  تا ساعت 22 شب ارائه خدمات خواهد نمود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز در پایان تصریح کرد: در کنار این خدمات، تمامی مدیران و مسئولین حوزه اجرایی و گشتهای نظارت و بازرسی بر عملکرد و خدمات ناوگان در پایانه ها و نقاط مختلف نظارت بیش از پیش می نمایند.

کد خبر 978733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha