انجام ۴۹۲ مورد بازرسی از واحد هالی تولیدی لرستان

استاندارد نقش مهمی در رونق تولید دارد، گفت: طی سال جاری ۴۰۲ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی استان انجام شده است.

« مرضیه قنبریان»  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: استاندارد سازی و توجه به شاخص های این مهم بستر رونق تولید و تقویت خدمت رسانی به مردم است.

 

مدیرکل استاندارد لرستان افزود: طی شش ماهه اول سال جاری 402 مورد بازرسی از واحدهای تولیدی تحت پوشش و تاسیسات گاز پرکنی استان انجام شده است.

 

وی افزود: در این مدت 465 مورد نمونه برداری از فرآورده های تولیدی استان انجام شده است و جهت آزمون به آزمایشگاه های اداره کل و آزمایشگاه های همکار ارسال شد.

 

قنبریان خاطرنشان کرد: در راستای نظارت بر استانداردسازی وسایل تفریحی مستقر در شهربازی ها و زمین های بازی، از ابتدای سال جاری تاکنون 227 مورد بازرسی انجام شده است.

 

وی اظهار کرد: علاوه بر نظارت بر اجرای استانداردهای اجباری در مراکز تولیدی، در راستای کنترل فرآورده های توزیع شده در سطح عرضه و سالم سازی بازار مصرف، از ابتدای سال جاری 903 مورد بازرسی از مراکز عرضه سطح استان توسط کارشناسان اداره کل انجام شد.

 

مدیرکل استاندارد استان اظهار کرد: بر اساس ماده 19 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، کارشناسان استاندارد مجاز هستند به محل های تولید، بسته بندي، تمرکز، عرضه و فروش کالاها و يا خدمات مشمول استاندارهاي اجباري وارد شوند و به بازرسي و نمونه برداري بپردازند.

کد خبر 978867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha