متقاضیان شیروانی برای دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی درخواست دادند

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: متقاضیان شیروانی برای دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی درخواست دادند.

«مجتبی شکوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: 136 درخواست برای دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی در شیروان ثبت شده که از این تعداد ۱۲ دستگاه گازسوز شده است. 

 


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی با اشاره به آغاز اجرای این طرح در شیروان بیان کرد: در این شهرستان تنها یک جایگاه مجاز برای تبدیل خودروها از بنزینی به «س. ان. جی» وجود دارد.

 


شکوری با بیان اینکه در این طرح تمامی خدمات و ثبت نام رایگان است و هزینه ای دریافت نمی شود، عنوان کرد: اولویت نخست با تاکسی و وانت بارهای عمومی و در مرحله دوم خودروهای شخصی، آژانس ها، تاکسی تلفنی ها، آموزشگاه های رانندگی و تاکسی اینترنتی است.

 


وی خاطرنشان کرد: اولویت بر اساس ثبت نام است و کسانی که زودتر ثبت نام کنند زودتر در نوبت قرار می گیرند.

 


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی تصریح کرد: مالکان خودروهای تاکسی عمومی، وانت‌بارها، نیسان و کامیونت می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی به آدرس https://gcr.niopdc.ir نسبت به ثبت نام در این خصوص اقدام کنند.

 


شکوری ادامه داد: اولویت تبدیل رایگان سوخت خودروها، ناوگان عمومی است و مالکان پس از ثبت نام در سامانه، با تایید، به مراکز مجاز معرفی و نوبت دهی می شوند و نسبت به دوگانه سوز کردن اقدام می شود.

 


شهر شیروان ۳۵۲ دستگاه تاکسی درون‌شهری دارد.

 

 

 

کد خبر 979107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha