اجرای ۷ طرح راهداری در محورهای ارتباطی شهرستان فاریاب

اکبر لطفی گفت: اجرای ۷ طرح راهداری برای ایمنی بیشتر در محورهای ارتباطی شهرستان فاریاب آغاز شده است.

«اکبر لطفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: با هدف ایجاد ایمنی بیشتر تردد در محورهای اصلی، فرعی و روستایی شهرستان فاریاب ۷ طرح با استفاده از توان ماشین آلات راهداری شهرستان فاریاب و همکاری اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای جنوب کرمان در محورهای ارتباطی این شهرستان انجام و به اتمام رسید.

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان فاریاب افزود: با اجرای این ۷ طرح راهداری طول دو ماه زمینه ایمنی بیشتر تردد در محورهای شهرستان فاریاب افزایش یافت.

وی بیان کرد: با حذف ترانشه در حاشیه محور فاریاب- کلکسورک به منظور تامین دید رانندگان عبوری بیش از ۳۵۰۰ متر مکعب خاک برداری انجام و نقاط حادثه خیز این محور حذف شد.

لطفی با اشاره به اصلاح و ایجاد شیب شیروانی در محور فاریاب - کهنوج از مسیر کلکسورک محدوده روستای مقرب به طول یک کیلومتر، اظهار کرد:با اجرای شیب شیروانی در این محدوده ضمن رفع اختلاف ارتفاع محور در صورت خروج خودرو از مسیر با کمترین خسارت و خطر جانی همراه خواهد بود.

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان فاریاب ابراز کرد: لکه گیری نقاط آسیب دیده بستر ۱۲ راه فرعی و اصلی با هدف ایجاد ایمنی حمل نقل با ۸ تن آسفالت آغاز شده و همچنان عملیات لکه گیری در ۱۴ محور ارتباطی هدف طرح ادامه دارد.

وی در خاتمه عنوان کرد: اصلاح رادیه برید ۱۲ دستگاه پل با حجم ۳۵۰ متر مکعب بتن ریزی در محورهای اصلی این شهرستان نیز شروع شده است.

کد خبر 979249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha