۴۰ بیمار جدید کرونایی در مراکز درمانی بستری شدند / ۳ فوتی کرونا در استان اردبیل

حبیب زاده گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری ها به رقم ۲۳۲ نفر رسید.

«شهرام حبیب زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طی 24 ساعت گذشته 40 بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی بستری شدند و مجموع بستری ها به رقم 232 نفر رسید.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: متاسفانه 3 بیمار بدحال نیز به دلیل وخامت بیماری جان خود را از دست داده اند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: هم اکنون 54 بیمار بد حال در بخش مراقبت های ویژه مراکز درمانی استان تحت نظر قرار دارند و خوشبختانه 24 بیمار نیز پس از بهبودی ترخیص شده اند.

 

حبیب زاده اذعان داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا 7911 بیمار در مراکز درمانی استان اردبیل بستری شده اند که متاسفانه 659 نفر از آنها به دلیل وخامت بیماری جان خود را از دست داده اند.

 

وی خاطر نشان کرد: شهرستان های اردبیل، مشگین شهر و خلخال در وضعیت قرمز، شهرستان های سرعین و گرمی در وضعیت نارنجی، شهرستان های نیر، نمین، اصلاندوز، بیله سوار و پارس آباد در وضعیت زرد و شهرستان کوثر در وضعیت سفید قرار دارد.

 

حبیب زاده افزود: همچنان از شهروندان درخواست می شود تا در رعایت ضوابط بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و شستشوی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی همت بیشتری داشته باشند تا زمینه شیوع این بیماری در سطح جامعه کاهش یابد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان بیان کرد: وضعیت قرمز و نارنجی در شهرستان های مختلف استان اردبیل نشان می دهد که شهروندان در رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی باید دقت نظر بیشتری داشته باشند.

کد خبر 979250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha