موكب «احمد بن موسی (ع)» در بین‌الحرمین شیراز برپا می‌شود

راستی از برپایی موكب «احمد بن موسی (ع)» در ایام اربعین حسینی در بین‌الحرمین شیراز خبر داد و گفت: این موكب با رعایت پروتكل‌های بهداشتی به‌مدت سه روز به عاشقان امام حسین (ع) خدمت‌رسانی می‌كند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مسعود راستی»، امروز (یکشنبه 13 مهر) در جمع خبرنگاران گفت: به‌مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی موكب «احمد بن موسی (ع)» در فضای بین حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و حضرت سیدعلاالدین حسین (ع) معروف به بین‌الحرمین شیراز برپا خواهد شد.

مدیر اجرایی موكب «احمد بن موسی (ع)» افزود: امسال به‌دلیل اینكه شیوع كرونا مانع حضور در كربلا و پیاده‌روی اربعین حسینی عاشقان امام حسین (ع) شد، لذا تصمیم گرفتیم تا اربعین حسینی را به شكل متفاوتی در شهر و دیار خود برگزار كرده و دل‌های عاشقان را روانه كربلا كنیم.

وی اظهار كرد: در موكب «احمد بن موسی (ع)» فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی و همچنین اطعام حسینی را با رعایت پروتكل‌های اجتماعی و فاصله‌گذاری اجتماعی انجام خواهیم داد ضمن اینكه عاشقان امام حسین (ع) نیز می‌توانند نذورات خود را برای كمك به احداث زائرسرا در كربلای معلی به موكب احمدبن موسی (ع) تحویل دهند.

مدیر اجرایی موكب «احمد بن موسی (ع)» با بیان اینكه موكب‌های دیگری نیز به‌همین نام از شیراز و شهرستان‌های اطراف در بین‌الحرمین مستقر خواهند شد، گفت: موكب «احمد بن موسی (ع)» فعالیت خود را از روز سه‌شنبه، 15 مهرماه آغاز كرده و تا روز پنج‌شنبه، 17 مهرماه مصادف با اربعین حسینی فعالیت خواهد كرد.

وی، زمان فعالیت موكب را طی این سه روز از 8 صبح تا 23 اعلام كرد و گفت: البته فعالیت موكب «احمد بن موسی (ع)» به خصوص در دفتر حرم شاهچراغ (ع) تا پایان صفر ادامه دارد و عاشقان خاندان عصمت و طهارت (ع) می‌توانند نذورات و كمك‌های خود را به این موكب تحویل دهند.

راستی با بیان اینكه كمیته‌های پشتیبانی، امنیت و فرهنگی طی این ایام در موكب موكب «احمد بن موسی (ع)» حضور خواهند يافت، گفت: قریب یکصد نفر از خادمان موكب احمدبن موسی(ع) طی این ایام حضور داشته و به عاشقان امام حسین (ع) خدمت‌رسانی خواهند كرد.

کد خبر 979271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha