پرستار بیمارستان مهرگان کرمان به خیل شهدا پیوست

ام البنین شاهمرادی پور، پرستار بیمارستان مهرگان شهر کرمان در پی ابتلا به بیماری کووید ۱۹ و تحمل یک دوره بیماری به خیل شهدای مدافع سلامت پیوست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، پس از شهادت دکتر سید مهدی بهشتی شیرازی، ساکن تهران و متخصص اطفال بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) شهرستان راور که در شامگاه دوم مهرماه امسال رخ داد؛ ام البنین شاهمرادی پور، پرستار بیمارستان مهرگان هم شامگاه (۱۲ مهر) آسمانی شد.

 

 

دکتر حمیدرضا رشیدی نژاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در پی شهادت این شهیده مدافع سلامت پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

 

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یرْزَقُونَ»
 

ایثار و از خودگذشتگی در راه خدمت به جامعه پاداشی عظیم نزد خداوند متعال دارد و در این راه پر مخاطره جان برکفان حوزه سلامت از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا با فداکاری و تحمل شرایط سخت و طاقت فرسا به بیماران ارائه خدمت می دهند و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیده اند.

 


 
شهیده مدافع سلامت، خانم ام البنین شاهمرادی پور، پرستار بیمارستان مهرگان شهر کرمان نمونه یک انسان با اخلاق، متعهد و سخت کوش بود که در این برهه از زمان با جانفشانی در راه خدمت به مردم، در پی ابتلا به بیماری کووید ۱۹ و تحمل یک دوره بیماری شامگاه ۱۲ مهرماه به لقاء الله پیوست.

 

 

اینجانب این مصیبت فراموش نشدنی را به خانواده گرامی آن شهیده والامقام، جامعه پرستاری، خانواده بزرگ حوزه سلامت استان کرمان و همکاران محترم ایشان در بیمارستان مهرگان شهر کرمان صمیمانه تسلیت گفته و از خداوند متعال غفران و رحمت الهی برای همکار فداکارمان و برای بازماندگانش صبر و بردباری مسئلت دارم."

 

 

ام البنین شاهمرادی پور در ۱۰ بهمن سال ۱۳۶۸ به دنیا آمد و در شامگاه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ در آستانه اربعین حسینی، ردای سرخ شهادت بر تن کرد.

 

کد خبر 979422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha