دمای هوا در خراسان رضوی کاهش می یابد

اداره کل هواشناسی برای اغلب نقاط استان از جمله شهرستان مشهد، کاهش دمای هوا و بارش رگبار باران و برای مناطق شمالی و شمال غرب احتمال جاری شدن روان آب را پیش بینی کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، براساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، طبق تحلیل نقشه‌ها و تصاویر ماهواره هواشناسی امروز در مناطق کوهستانی نوار شمالی استان شاهد افزایش موقت ابر با احتمال بارش خفیف و پراکنده باران خواهیم بود و از بعد از ظهر فردا (دوشنبه) به تدریج بر شدت ناپایداری‎های جوی افزوده خواهد شد. 

 

علاوه بر وزش باد شدید موقتی، نیز برای مناطق کوهستانی شمالی استان افزایش ابرناکی و رگبار پراکنده باران پیش‎بینی می‎شود ضمن اینکه روز سه شنبه همراه با آغاز روند کاهش دمای هوا، احتمال جاری شدن رواناب در مناطق شمالی و شمال غربی دور از انتظار نیست.

 

طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۴ درجه سانتیگراد خنک ترین و مه ولات با بیشینه دمای ۳۱ درجه سانتیگراد گرم‎ ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. در این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهر مشهد به ترتیب ۹ و ۲۵ درجه سانتیگراد بوده است.

 

همچنین آسمان امروز یکشنبه شهرستان مشهد، صاف تا کمی ابری و بعدازظهر افزایش سرعت وزش بادپیش بینی می شود، دمای هوای امروزمشهد، در گرم ترین زمان ۲۴ درجه سانتیگراد که در خنک ترین زمان به ۹ درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

کد خبر 979473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha