تاثیر مطلوب ایجاد شبکه دوستدار کتاب شیراز برای سالمندان

صدری گفت: شبکه دوستدار کتاب در صنوف و گروه های مختلف مردمی شیراز ایجاد شده است و ایجاد آن برای سالمندان به عنوان نماد تجربه در جامعه در ترویج کتابخوانی نقش مطلوبی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «فرزاد صدری»، امروز (یکشنبه 13 مهر) در آئین گشایش کتابخانه «سفیران تجربه» در «کانون سالمندان سروش شیراز» گفت: شبکه «سالمندان دوستدار کتاب شیراز» در ادامه برنامه های پایتخت کتاب ایران در شیراز مورد توجه شهرداری شیراز قرار دارد.

معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز افزود: فاز دوم شبکه «سالمندان دوستدار کتاب شیراز» که سال گذشته در کانون «سالمندان سروش شیراز» فعالیت خود را آغاز کرد، امسال در کانون بازنشستگان شهرداری شیراز به انجام رسید و با راه اندازی کتابخانه «سفیران تجربه» اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: شبکه دوستدار کتاب در صنوف و گروه های مختلف مردمی شیراز ایجاد شده است و ایجاد آن برای سالمندان به عنوان نماد تجربه در جامعه در ترویج کتابخوانی نقش مطلوبی دارد.

صدری تصریح کرد: ایجاد این شبکه در انتخاب شیراز به عنوان پایتختی کتاب ایران نیز سهم بسزایی داشته است و شهرداری شیراز در اجرای برنامه های شبکه سالمندان دوستدار کتاب شیراز به برگزاری کارگاه قصه گویی و فن بیان قصه های آشنا، مسابقه خلاصه نویسی «کتاب مونقره ای» و سینما کتاب سالمندان نیز اقدام خواهد کرد.

کد خبر 979497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha