موکب اربعین به همت کانون «الزهرا (س)» برپا می شود

حضوری از راه اندازی موکب به همت کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» همزمان با ایام اربعین حسینی خبر داد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» به مناسبت های مختلف همچون ایام سوگواری و میلاد ائمه اطهار (ع) به راه اندازی موکب و پذیرایی از مردم در جنب مسجد «الزهرا (س)» اقدام می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، مسجد «الزهرا (س)» جهرم افزود: در این موکب ها علاوه بر پخش پذیرایی، برخی برنامه های فرهنگی ویژه کودکان، نوجوانان و اقشار مردم انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در ایام اربعین امسال نیز در نظر داریم تا با برپایی یک موکب، پذیرای مردم و دوستداران اهلبیت عصمت و طهارت (ع) باشیم، بیان کرد: این موکب به همت بچه های کانون و پایگاه بسیح مسجد «الزهرا (س)» و در جنب مسجد برپا می شود.

 

حضوری با اشاره به اینکه در این موکب به مدت 2 روز از عزاداران حسینی و دوستداران خاندان عصمت و طهارت (ع) پذیرایی می شود، تصریح کرد: موکب اربعین از 16 تا 18 مهرماه پذیرای عموم شهروندان و دوستداران اهلبیت (ع) است.

 

وی با اشاره به اینکه برای برپایی این موکب نیازمند همکاری و کمک محبان اهلبیت (ع) هستیم، عنوان کرد: در این راستا از شهروندان می خواهیم جهت تهیه پذیرایی در موکب اربعین که شامل آبمیوه، کیک و آب معدنی می شود نذورات و هدایای خود را به صورت نقدی و غیر نقدی به کانون و پایگاه مقاومت بسیج «الزهرا (س)» تحویل دهند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» با اشاره به اینکه در ایام محرم و ایام عید غدیر خم نیز نظیر چنین موکبی به همت اعضای این کانون برپا شده بود، خاطرنشان کرد: توزیع بسته های آبمیوه، شکلات و بیسکوییت، پشت نویسی خودروها، پخش مداحی و مولودی خوانی، توزیع اقلام فرهنگی میان کودکان و... از جمله برنامه های این موکب در مناسبت های مختلف بوده است.

 

حضوری همچنین کمک به مستمندان و خانواده های نیازمند را از برنامه های کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برشمرد که به مناسبت های مختلف و در قالب بسته های مواد غذایی میان اقشار محروم جامعه توزیع شده است.

 

وی در پایان از تلاش اعضای این کانون فرهنگی و هنری در کمک به اقشار محروم جامعه و در راستای تحقق منویات رهبری انقلاب، تقدیر کرد و خواستار تداوم فعالیت نیکوکارانه و جهادی در زمینه های مختلف به همت بچه های مسجد شد.

کد خبر 979569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha