اجرای مصوبات ستاد کرونا در شهرستان لازم الاجرا  است

فرماندار شهرستان دره شهر گفت: اجرای همه مصوبات ستاد کرونا در شهرستان لازم الاجرا است و همه دستگاه باید به این مهم توجه کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «کیانونش محمد نژاد» در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان دره شهر، اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز بیماری کرونا و روند رو به رشد این بیماری در شهرستان و همچنین تمدید محدودیت ها در هفته جاری، کلیه ادارات شهرستان با حساسیت و نظارت هرچه بیشتر، پیگیر امور مربوطه باشند.

 

وی افزود: مراسمات عزاداری خصوصاً تشییع جنازه ها یکی از مشکلات این شهرستان در موضوع افزایش مبتلایان به کرونا در شهرستان است و کلیه مسئولین و کارکنان باید به عنوان الگو  از شرکت در تجمعات خودداری کنند.

 

محمدنژاد تصریح کرد: کنترل فضای مجازی خصوصاً  درج آگهی های ترحیم باید کنترل شوند  و درج هر گونه  آگهی ترحیم در فضای مجازی ممنوع است.

 

وی بیان کرد: فعالیت کلیه فضاهای‌ ورزشی تا آخر هفته ممنوع و اداره ورزش و جوانان در این خصوص اقدامات لازم را در دستور کار داشته باشد.

 

محمد نژاد به وضعیت قرمز شهرستان اشاره کرد و گفت: امسال هیچگونه پیاده روی اربعین برگزار نخواهد شد و نیروی انتظامی از ورود خودروهای غیربومی که قصد عزیمت به مهران و حضور در مراسم پیاده روی اربعين را دارند جلوگیری کند.

 

فرماندار شهرستان دره شهر خاطرنشان کرد: اداره صمت، اتاق اصناف و شبکه بهداشت‌ نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اصناف را تشدید و متخلفین را به مراجع قضایی معرفی کنند.

 

 

 

 

کد خبر 979608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha