ضرورت راه اندازی سامانه فرهنگی و اسلامی در فضای مجازی

ریاحینی با بیان اینکه کانون سردار خوش سیرت آستانه اشرفیه فعالیت های گسترده ای در بحران کرونا ویروس داشته است گفت: راه اندازی سامانه فرهنگی و اسلامی در فضای مجازی از جمله مطالبات این کانون در راستای توسعه فعالیت های فرهنگی است.

«مرتضی ریاحینی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به فعالیت گروه‌های مسجدی در بحران کرونا ویروس اظهار داشت: بانوان کانون سردار شهید خوش سیرت آستانه اشرفیه فعالیت‌های گسترده‌ای در بحران کرونا ویروس داشتند.

 

مسئول کانون سردار شهید خوش سیرت آستانه اشرفیه  با بیان اینکه روزانه به همت خواهران عضو این کانون هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار ماسک تولید می شد، گفت: ۱۳ خواهر و ۶ برادر عضو کانون سردار شهید خوش سیرت در بحران کووید ۱۹فعال بودند و خدمات مورد نیاز را در محل ارائه دادند.

 

ریاحینی اذعان کرد: علاوه بر تولید ماسک، اعضای فعال این کانون معابر و مکان‌های پر تردد را ضد عفونی کردند.

 

وی ادامه داد: با همکاری اعضای کانون سردار خوش سیرت آستانه اشرفیه به طور مداوم برای ۱۸ خانواده بی‌بضاعت سبد غذایی تهیه و توزیع می‌شود که در بحران کرونا ویروس نیز ۳۰ تا ۴۰ خانواده به این آمار اضافه شد.

 

مسئول کانون سردار شهید خوش سیرت آستانه اشرفیه خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید نیز با همکاری اعضای فعال این کانون  ۳۵ بسته کمک تحصیلی تهیه و بین دانش‌آموزان محروم محل توزیع شد.

 

ریاحینی با اشاره به اینکه در حال حاضر بسیاری از فعالیت‌ها در فضای مجازی صورت می‌گیرد به مطالبات در این حوزه پرداخت و تصریح کرد: از مسئولان ذی‌ربط تقاضای توسعه فضای مجازی با اینترنت رایگان و همچنین راه‌اندازی سامانه فرهنگی و اسلامی را دارم.

 

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه به دانش آموزان سیم کارت رایگان تعلق گرفته است با توجه به این حوزه می‌توان فعالیت‌های فرهنگی را بیش از پیش گسترش داد.

 

مسئول کانون سردار شهید خوش‌سیرت آستانه اشرفیه اظهار داشت: برگزاری فعالیت‌های ورزشی، کلاس احکام، قرآن و همچنین برگزاری مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی از دیگر فعالیت‌های این کانون شمرده می شود.

 

ریاحینی در پایان خاطرنشان ساخت: این کانون دارای ۱۰۸ عضو فعال است و همچنین ۴۰نفر از اعضا این کانون در نوبت ثبت‌نام در سامانه بچه‌های مسجد قرار دارند.

کد خبر 979621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha