۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفرساعت آموزش مهارت در ۶ ماهه اول سال ۹۹ را در فارس، شاهد بودیم

رحیمی با اشاره به اینکه ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار نفرساعت آموزش مهارت در ۶ ماهه اول سال ۹۹ را در فارس، شاهد بودیم، گفت: آموزش فنی و حرفه ای با حضور صنایع می تواند موثر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (دوشنبه 14 مهر) در جلسه مهارت استان فارس که در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد، گفت: دیدگاهی کلی حاکم بر استان، دیدگاه همدلانه در زمینه توسعه استان در همه ابعاد است.

استاندار فارس با اشاره به اینکه سرمایه اصلی هر جامعه نیروی انسانی هر جامعه است، تاکید کرد: استان فارس توانمندی های زیادی دارد و ترویج فرهنگ مهارت آموزی با توجه به داشته های استان باید درمورد توجه در سطح ملی و استانی قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه استان فارس در بسیاری از موارد رتبه برتر را کسب کرده است و تلاش می کنیم که این کسب رتبه ها منجر به افزایش اشتغال شود، یادآور شد: رضایت مندی مردم ملاک عمل ماست.

استاندار فارس با اشاره به اینکه با یک مطالعه همه جانبه می توان تصمیم های خوبی گرفت، تاکید کرد: آموزش فنی و حرفه ای با حضور صنایع می تواند موثر باشد.

وی خطاب به نماینده وزارت نفت گفت: انتظار داریم کار خط «پروپلین» تسریع یابد که می تواند برای استان موثر باشد.

رحیمی با اشاره به اینکه 2 میلیون و 600 هزار نفرساعت آموزش مهارت در 6 ماهه اول سال 99 را در فارس، شاهد بودیم، تاکید کرد: پنج هزار و 531 قرارداد پیرامون آموزش ها شکل گرفته است.

کد خبر 979757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha