ثمره سبک زندگی اسلامی، تربیت انسان های موفق است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی در سفر به استان، گفت: ثمره سبک زندگی اسلامی، تربیت انسان های موفق است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «آیت الله ابوالقاسم یعقوبی» امروز (14 مهر) در جلسه برنامه ریزی برنامه های بزرگداشت سالروز سفر رهبری در 19 مهر سال 1391 به خراسان شمالی که در محل حسینه مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با بیان اینکه ابعاد سفر رهبری، تنها استانی نبود، بلکه کشوری و جهانی بود، گفت: مسئله جمعیت در سطح جهان مسئله مهمی است که حضرت آقا در این سفر به آن اشاره ویژه داشتند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: کشورهای غربی در تلاشند با ترویج سبک زندگی غربی، مانع از رشد جمعیت در کشورهای اسلامی شوند، چرا که گسترش جمعیت در کشورهای اسلامی برای قدرت های پوشالی غرب، دردسر ساز بوده و جمعیت، نماد اقتدار یک کشور است.

 

وی بابیان اینکه در این سفر حضرت آقا به طور ویژه مسئله سبک زندگی اسلامی را بیان کردند، اظهارداشت: سبک زندگی غربی، حیوان مرفه تربیت می کند و در مقابل آن سبک زندگی اسلامی، انسان های موفق، تربیت می کند.

 

امام جمعه بجنورد افزود: دشمن تمام زور و پول خود را خرج می کند تا فرهنگ بدلی را جای فرهنگ دینی ما قالب کند، چرا که اگر جوانان ما پایبند به ارزش ها باشند، اقتدار و استقلال این کشور حفظ خواهد شد.

 

آیت الله یعقوبی با اشاره به برکات سفر حضرت آقا به خراسان شمالی، گفت: در واقع سفر رهبری به خراسان شمالی، توسعه استان را کلید زد.

 

وی افزود: تا قبل از سفر ایشان به خراسان شمالی خیلی از ساختمان های اداری ما، اجاره ای بود، خیلی از مدارس غیر قابل استفاده و خیلی از روستاها محروم بود، اما با سفر رهبری و تخصیص بودجه در این حوزه، این کمبودها رفع شد.

 

کد خبر 979825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha