برنامه های هفته کودک مجازی اجرا می شود

به مناسبت هفته کودک که از ۱۲ تا ۱۷ مهرماه نامگذاری شده است ویژه برنامه هایی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در فضای مجازی پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت هفته کودک که از 12 تا 17 مهرماه نامگذاری شده است ویژه برنامه هایی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان پیش بینی شده است.

 

به دلیل شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت تجمعات ویژه برنامه های هفته کودک در فضای مجازی اجرا می شود.

 

به همین منظور ویژه برنامه معرفی کتاب‌های مذهبی توسط اعضا و مربیان در فضای مجازی و قصه‌گویی با محوریت کودکان عاشورایی به صورت پادکست قصه‌گویی (قصه‌های رادیویی) پیش بینی شده است.

 

همچنین معرفی وقایع اربعین با محوریت کودکان عاشورایی، شعرخوانی، عکاسی و کاردستی، مسابقه نقاشی، انیمیشن و آموزش اریگامی با موضوع «کودکان شاد» به صورت مجازی در واتساپ و اینستاگرام از دیگر برنامه های هفته کودک در استان زنجان است.

 

مسابقه کتابخوانی با مشارکت نهاد کتابخانه‌های عمومی استان از دیگر عناوین برنامه‌ها برای هفته کودک است؛ این بخش به صورت مطالعه کتاب‌های معرفی‌شده با شیوه‌های مختلف از جمله نقاشی، کتابسازی، نشریه دیواری و سایر شیوه‌ها توسط اعضا با همکاری خانواده‌ها اجرا می‌شود.

 

کد خبر 980036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha