برگزاری طرح سراسری « احسان قرآن» ویژه اربعین حسینی در کانون های مساجد

حجت الاسلام سالاری گفت: طرح سراسری « احسان قرآن» ویژه اربعین حسینی در کانون های مساجدیزد همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد ضمن گرامیداشت ایام اربعین حسینی گفت: طرح سراسری احسان قرآن ویژه اربعین حسینی همزمان با سراسر کشور در یزد برگزار می شود.

وی افزود: این طرح با هدف گرامیداشت اربعین حسینی برگزار می شود و با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم حضور زائران حسینی در مراسم پیاده روی اربعین حسینی، این طرح در مساجد سراسر کشور با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: ثواب این مراسم ها به روح مطهر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش هدیه می شود.

 حجت الاسلام سالاری گفت:این مراسم ها یادبود سرداران مقاومت  شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس  برگزار می شود که از هفتم لغایت هفدهم مهرماه 99 در مساجد استان برگزار می شود.

وی گفت: کانون های علاقمند به شرکت در این طرح می توانند به سامانه بچه های مسجد مراجعه کرده و در این طرح ثبت نام کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: به قید قرعه به شرکت کنندگان در این طرح جوایزی اهدا می شود.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: این طرح به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و شورای قرآنی کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار می شود.

 

 

کد خبر 980130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha