بیانات مقام معظم رهبری مسیر راهی برای کانون های مساجد است

حجت الاسلام سالاری ضمن گرامیداشت ۱۹ مهر « سالروز بیانات مقام معظم رهبری» گفت: بیانات مقام معظم رهبری مسیر راهی برای کانون های مساجد است.

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: 19 مهر، سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد است که این بیانات می تواند گامی در جهت روشن شدن راه تحقق اهداف احیای کارکردهای مساجد است.

وی افزود: کانون های مساجد از مهم ترین پایگاه های دینی فرهنگی جامعه هستند که خوشبختانه در سال های اخیر مورد توجه و عنایت ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار گرفته اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد از برکات نظام است که اگر با جدیت بیشتر و برنامه ریزی جامع استمرار و تدوام یابد، بهترین مکان برای رشد فرهنگی و دینی جامعه می شود.

حجت الاسلام سالاری تصریح کرد:‌ امیدواریم بتوانیم با فعالیت های مستمر و با محتوا در جهت ارتقای کارکردهای مساجد و احیای این کارکردها در مساجد گام برداریم.

وی بیان کرد: در استان یزد نیز ما با فصل الخطاب قرار دادن بیانات مقام معظم رهبری در این جهت حرکت می کنیم و امیدواریم بتوانیم فعالیت های خود را در مساجد ارتقا دهیم.

 

کد خبر 981244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha