برگزاری برنامه های برخط برای گرامیداشت شعائر دینی

حبیبی از برگزاری برنامه های برخط مدرسه علمیه خواهران مشکوه اندیشه خبر داد و گفت: برنامه های فرهنگی و مذهبی امسال برای جلوگیری از کووید ۱۹ در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برگزار شد.

«فاطمه حبیبی» در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: شیوع ویروس کرونا باعث شد تا برنامه های ویژه محرم و صفر با رویکرد جدیدی و با استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برگزار شود.

 

مدیر مدرسه علمیه خواهران مشکوه اندیشه افزود: مدرسه علمیه خواهران مشکوه اندیشه نیز برای گرامیداشت شعائر دینی و تبیین فرهنگ عاشورا برنامه های فرهنگی و مذهبی، سخنرانی و نشست های تربیتی در فضای مجازی و به صورت آنلاین برگزار کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: نشست عاشورایی بر خط با بررسی خطبه منی اباعبدالله، نشست پژوهشی برخط با موضوع حماسه حسینی در آیینه عقل و عرفان، برگزاری مسابقه کتابخوانی کتاب ماقبل الشهاده حجت الاسلام جهرمی از جمله برنامه های مدرسه علمیه خواهران مشکوه اندیشه در ایام محرم و صفر است.

 

حبیبی گفت: برگزاری دوره های سبک زندگی اسلامی به صورت برخط، ختم قرآن به نیابت از شهدا ویژه هفته دفاع مقدس، مسابقه عکاسی از طرح های خلاقانه دفاع مقدس، برگزاری نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته دفاع مقدس و طرح قربانی صدقه ماه صفر المظفر از دیگر برنامه های گرامیداشت شعائر دینی و ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

 

مدیر مدرسه علمیه خواهران مشکوه اندیشه از برگزاری برنامه های برخط مدرسه علمیه خواهران مشکوه اندیشه خبر داد و گفت: برنامه های فرهنگی و مذهبی امسال برای جلوگیری از کووید ۱۹ در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برگزار شد.

کد خبر 980136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha