واحدهای توزیع مرغ زنده در گرگان جمع آوری شود

حمیدی گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و برای پیشگیری از شیوع آنفولانزا باید واحدهای توزیع و فروش مرغ زنده در گرگان جمع آوری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد حمیدی» عصر امروز(سه شنبه ۱۵ مهر) در بازدید سرزده از اداره دامپزشکی گرگان اظهار کرد: دامپزشکی باید در مسائل تحقیقاتی ورود پیدا کند.

 

فرماندار گرگان از دامداران خواست برای واکسیناسیون دام های خود اقدام کنند و در امورات مربوط به دام تنها از اداده دامپزشکی مشورت بگیرند و از نظرات کارشناسان این بخش استفاده کنند.

 


وی وظیفه دامپزشکی در کنترل بیماری های مسری و عفونی را بسیار حساس خواند و افزود:  با توجه به اهمیت ویژه این مسئله، امسال تلاش شد اعتبارات دامپزشکی بصورت ویژه دیده شود.


 

حمیدی تأکید کرد: در صورتی که بیماری های دامی کنترل نشود پیامدهای نامطلوبی برای جامعه به همراه خواهد داشت لذا وظیفه دامپزشکی در کنترل این مهم سنگین است.

 


فرماندار گرگان بر لزوم نظارت بیشتر دامپزشکی تأکید کرد و یادآور شد: باید نظارت دامپزشکی برای تأمین گوشت و همچنین کیفیت گوشتی که در واحدهای فروش عرضه می شود افزایش یابد.

 


وی با بیان اینکه بازرسی نظامند افزایش اعتماد مردم را به همراه دارد، ابراز داشت: در هر کجا از نظارت ها که نیاز به کمک داشته باشد فرمانداری گرگان در کنار دامپزشکی خواهد بود.

 


حمیدی با بیان اینکه واحدهای توزیع و فروش مرغ زنده باید جمع آوری شود، خاطرنشان کرد: با توجه به فصل سرما و اوج گیری بیماری آنفولانزا و کرونا، عرضه و فروش مرغ به شکل زنده خطراتی را برای جامعه به همراه دارد و باید جمع آوری شود.

 

 

کد خبر 980429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha