لزوم تجربه پویایی و حیات در «پل زندگی» شیراز

موسوی گفت: همزیستی مسالمت آمیز مردم شیراز برگ برنده این مردم است و مردم باید در گذر از «پل زندگی»، تحرک و پویایی و زنده بودن و حیات را تجربه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، امروز (سه شنبه 15 مهر) در افتتاحیه مراسم «پل زندگی» در شیراز گفت: طراحی این پل، کار بدیعی در شهرداری شیراز است که در آن از حضور و نظر مردم و نخبگان استفاده شده است که امیدوارم تداوم مستمر داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: در مدیریت شهری باید فعالیت های متنوع اعمال شود و شورا و شهرداری شیراز اقدامات مطلوبی در سایر طرح ها اجرا کنند.

وی اضافه کرد: «پل زندگی»، کار ظاهری و پلی زیباست که شهروندان و گردشگران استفاده می کنند اما در عین حال نام زندگی به معنای این است که قرار است پیام حیات و نشاط را به مردم شیراز به عنوان مردم دارای فرهنگ زندگی مسالت انتقال دهد.

موسوی تصریح کرد: همزیستی مسالمت آمیز مردم شیراز برگ برنده این مردم است و مردم باید در گذر از این پل، تحرک و پویایی و زنده بودن و حیات را تجربه کنند.

وی با اشاره به معنای حیات گفت: «حیات» در تعابیر دینی ما حوزه های شهری و اجتماعی و ... را در بر می گیرد و این پل باید به عنوان یک یادگار فنی و شهری برای تداوم حیات شاد از این شورا و شهرداری شیراز باقی بماند.

کد خبر 980459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha