دانشگاه مذاهب اسلامی باید در سطح جهانی به رتبه‌های بالای علمی دست یابد

حسینی تاکید کرد: باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا دانشگاه مذاهب اسلامی در سطح جهانی به رتبه های بالای علمی دست یابد.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه به نقل از دانشگاه مذاهب اسلامی: جلسه معارفه سید محمد حسینی؛ رئیس جدید دانشگاه مذاهب اسلامی با حضور و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مولوی اسحاق مدنی عضو شورای عالی مجمع تقریب و جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه مذاهب اسلامی صبح امروز سه شنبه 15 مهرماه در سالن شهید ماموستا شیخ الاسلام دانشگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

سید محمد حسینی رئیس جدید دانشگاه مذاهب اسلامی در این مراسم ضمن تشکر از دبیرکل محترم مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و دکتر مختاری ریاست سابق دانشگاه مذاهب اسلامی به تلاش های بزرگان عرصه تقریب همچون آیت الله بروجردی، آیت الله واعظ زاده خراسانی، آیت الله تسخیری و ... اشاره کرد و برای درگذشتگان این عرصه طلب آمرزش و مغرفت کرد.

وی خاطر نشان کرد: نباید زمان را از دست دهیم، بلکه باید کلیه تلاش های خود را به کار گیریم تا این دانشگاه بتواند در سطح جهانی به رتبه های بالای علمی دست یابد که البته کار آسانی نیست اما نباید در این زمینه تردید کرد. همه باید دست به دست هم دهیم تا به این مهم دست یابیم، امیدوارم دستگاههای مربوطه نیز در این زمینه ما را یاری رسانند.

 

 

 

حسینی ادامه داد: جهان اسلام عامل خیر و برکت فراوانی است و می توان از تجربیات یکایک افراد آن استفاده کرد تا برنامه های متنوعی در حوزه های اداری، مالی و علمی در دانشگاه داشته باشیم و فصل جدیدی را آغاز کنیم.

رئیس جدید دانشگاه مذاهب اسلامی در ادامه با تسلیت به مناسبت ایام اربعین حسینی گفت: فضایی که در اربعین وجود دارد، نمایش قدرت، مودت و دوستی بین همه پیروان مذاهب اسلامی است و باید به نحو احسن از این فضا بهره برد.

کد خبر 980462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha