۳۵واحدهای تولیدی در شهرستان دهلران فعال است

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دهلران گفت: شهرستان دهلران دارای ۵۴ واحد دارای پروانه بهره برداری که از این تعداد ۳۵ واحد فعالیت دارند.

«مرتضی مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  در دهلران، اظهار کرد: در این واحدهای تولیدی  690نفر مشغول به کار هستند و عمده مشکل واحدهای تولیدی با توجه به شرایط اقتصادی، نقدينگي و سرمایه در گردش است.

 

وی تصریح کرد: می توان با وضع قوانین و مشوق‌های خوب در نقاط مرزی کمک و واحدهای تولیدی راکد را مجددا به چرخه تولید درآرود.

 

مهدوی یادآور شد: با توجه به سرمایه گذاری خوب در زمینه صنایع نفت و گاز در شهرستان پیشنهاد می شود علاوه بر کمک به تسریع در روند پیشرفت و تکمیل این پروژه‌ها با هماهنگی با شرکت‌ها و هلدینگ های قوی در کشور در صنایع پایین دست نیز نسبت به سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه گذار در شهرستان  اقدام شود.

 

وی بیان کرد: ورود به موضوع کارخانه سیمان جهت شروع فعالیت این واحد بزرگ و جلوگیری از فرسودگی تاسیسات این واحد به صورت جدی در دستور کار ما قرار دارد.

 

مهدوی گفت: تقویت زیرساخت‌های شهرک صنعتی به عنوان یک مشوق جذب سرمایه گذار می تواند علاوه بر رونق تولید زمینه اشتغال جوانان منطقه را فراهم کند.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دهلران خاطرنشان کرد: پیگیری و راه اندازی بازارچه مرزی مرزی چیلات و تقویت تعاونی ها می تواند مزایای اقتصادی بسیار خوبی برای مردم شهرستان در پی  داشته باشد.

 

کد خبر 980587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha