تقدیر از خانواده شهدا و ایثارگران مسجد الزهرا سلام الله اراک

شعبانی گفت: همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس از خانواده شهدای مسجد و ایثارگران در مراسمی تقدیر شد.

«علی شعبانی» ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: گرامیداشت یاد و خاطره این بزرگ مردان و تبیین آن در بین نسل جوان و نوجوان امری ضروری است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نور الزهرا(س) مسجد الزهرا(س) شهر اراک افزود: ایام گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصت مناسبی برای قدردانی از این عزیزان و خانواده های آنها است که با صبر و شکیبایی شهادت و جانبازی فرزندان و همسران خود را تحمل کردند تا انقلاب اسلامی پا برجا بماند.

 

وی با اشاره به آیین تقدیر از مادران و همسران و خانواده شهدای مسجد، ادامه داد: این برنامه همزمان با ایام ماه صفر و با همکاری پایگاه بسیج شهید همت مسجد انجام شد.

 

این مقام مسئول اجرای اینگونه برنامه ها را راهی برای تبیین هر چه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت دانست و بیان کرد: نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی باید با فرهنگ ایثار و شهادت و از خود گذشتگی بیشتر آشنا شوند.

 

شعبانی خاطر نشان کرد: کانون فرهنگی نورالزهرا(س) برنامه های مختلف فرهنگی و آموزشی را در این راستا برگزار می کند و این برنامه ها مورد استقبال جوانان و نوجوانان قرار دارد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری نور الزهرا(س) مسجد الزهرا(س) شهر اراک با بیان اینکه در این مراسم لوح تقدیر و تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی به خانواده های شهدا اهدا شد، ادامه داد: گرامیداشت یاد و خاطره این سردار بزرگ نیز امری ضروری است و باید بیش از پیش در جامعه انجام شود.

کد خبر 980626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha