شکایت زن مسلمان محجبه از پلیس «دیترویت» به دادگاه عالی

یک زن محجبه مسلمان که در مرکز پلیس دیترویت برای گرفتن عکس «رزور» وادار به برداشتن حجاب خود شده بود از پلیس این شهر شکایت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « clickondetroit»،یک زن محجبه مسلمان که در مرکز پلیس دیترویت برای گرفتن عکس «رزور» وادار به برداشتن حجاب خود شده بود از پلیس این شهر شکایت کرد.

 

بر اساس این شکایت نامه نیروهای پلیس «زینب شعبان» را مجبور کرده بودند تا برای گرفتن عکس رزرو حجاب خود را در مقابل مردها در داخل بازداشتگاه بردارد.

 

شعبان در این باره گفت: این اتفاق به شدت به من آسیب زد و از لحاظ ذهنی و روانی روی من تاثیر گذاشت.

 

این اتفاق در آوریل سال 2019 میلادی اتفاق افتاد،زمانی که شعبان توسط پلیس دیترویت به خاطر یک مسئله درون خانوادگی بازداشت شده بود.

 

پرونده زینب شعبان در این زمینه به دادگاه رفت ؛او مقصر شناخته شد و مجبور شد به بازداشگاه برود اما در بازداشتگاه با رفتار بد نیروهای پلیس به خاطر حجابش مواجه شد.

 

وی در این باره می گوید: وقتی مرا به زندان انداختند از من خواستند تا روسری خود را بردارم و حجاب نداشته باشتم و پاسخ من به آنها این بود که شما مرا با همین روسری به اینجا آورده اید و حق ندارید مرا از داشتن حجاب منع کنید.

 

شعبان افزود: من به آنها گفتم که این روسری را به خاطر دینم پوشیده ام اما آنها به هر ترتیبی بود روسری را از سر من بیرون آوردند و به اعتقادات مرا زیرپا گذاشتند.

 

حالا شعبان از پلیس دیترویت در این زمینه شکایت کرده است و قرار است شکایت او در دادگاه عالی مورد بررسی قرار بگیرد.

کد خبر 980631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha