شرایط بالینی استاد شجریان بدون تغییر است

هیات مدیره بیمارستان جم صبح امروز با انتشار اطلاعیه‌ شماره ۶ خود تازه‌ترین شرایط جسمانی استاد محمدرضا شجریان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان،  هیات مدیره بیمارستان جم صبح امروز چهارشنبه 16 مهر ششمین اطلاعیه خود را درباره وضعیت  جسمانی «استاد محمدرضا شجریان» را منتشر کرد.

 

در این اطلاعیه آمده است: «در راستای اطلاع‌رسانی به مردم هنردوست و هم‌میهنان عزیز به استحضار می‌رساند شرایط بالینی استاد عزیزمان، بدون تغییر نسبت به روزهای قبل بوده و همچنان تحت درمان تیم پزشکی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.»

هیات مدیره بیمارستان جم  روز 14 مهر با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: «در راستای اطلاع‌رسانی به مردم هنردوست و هم‌میهنان عزیز به استحضار می‌رساند، استاد عزیزمان دیروز عصر با شرایط عمومی قلبی و ریوی –تنفسی ناپایدار و افت سطح هوشیاری، افت فشار خون و پلاکت در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

 

استاد محمدرضا شجریان پیش از این و در پی تشدید بیماری به دلیل عفونت شدید و افت فشار از روز شنبه ۲۵ مرداد در بیمارستان جم و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده بود که با بهبود نسبی وضعیت عمومی از روز سوم شهریور ماه مرخص و ادامه روند درمانی خود را در منزل پیگیری می‌کردند

کد خبر 980678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha