توزیع بسته معیشتی توسط کانون منتظران مهدی(عج) ملایر در روز اربعین

جمشیدی گفت: تعدادی بسته معیشتی در اربعین حسینی بین خانواده های نیازمند روستا به همت کانون و پایگاه بسیج روستای آورزمان ملایر توزیع می شود.

   «عباس جمشیدی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون منتظران مهدی (عج) روستای آورزمان فعالیت خود را از سال ۹۴ شروع کرده و بیش از یکصد عضو دارد .


مدیر کانون منتظران مهدی(عج) آورزمان با بیان اینکه کانون در زمینه های مختلف فرهنگی و ورزشی ،اردوی ،مذهبی و ......در طول سال فعالیت دارد .این کانون با همکاری پایگاه بسیج روستا و همچنین دهیاری از زمان شیوع  کرونا تا کنون اقدامات زیادی را داشته است.

وی  افزود در راستای منیات رهبری مبنی بر اجرای طرح کمک های مومنانه کانون منتظران مهدی این روستا با همکاری پایگاه بسیج و سپاه ملایر اقدام به توزیع بسته های معیشتی در  در بین خانواده های نیازمند کرده است.

جمشیدی از توزیع بیش از 250 بسته معیشتی هر کدام با مبلغ 250 تا 400 هزار تومان  از زمان شیوع کرونا تا کنون بین خانوادههای نیازمند روستا  به همت کانون و پایگاه بسیج روستا خبر داد و افزود: همچنین  برای سلامت مردم نیز طی دو ماه در اسفند سال گذشته و فروردین ماه امسال به صورت روزانه کار ضد عفونی معابر عمومی روستا به همت 25 نفر از اعضای کانون و همکاری دهیاری انجام شد

وی افزود: همچنین  در ابتدای روستا نیز در ایام نوروز  نیز کار غربالگری و تب سنجی از مسافران ورودی به روستا توسط اعضای کانون انجام شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در ایام ماه محرم نیز مراسم عزاداری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شد تصریح کرد:در این زمینه گیت های سلامت ، ضد عفونی معابر و مکان های عزاداری، مساجد و همچنین توزیع ماسک به همت کانون و پایگاه بسیج انجام شد.

جمشیدی  در ادامه با اشاره به اینکه در اربعین نیز برنامه توزیع تعدادی بسته معیشتی با مبلغ بیش از دو میلیون تومان را بین خانواده های نیازمند داریم گفت:  در حال حاضر فعالیتهای ما به صورت مجازی است که  امیدواریم هر چه سریعتر شاهد ریشع کنی کرونا باشیم تا بتوانیم فعالیت های فرهنگی کانون را به صورت حضوری داشته باشیم

  وی در ادامه با بیان اینکه  روستای آورزمان در مسیر زائران اربعین قرار دارد گفت: همه ساله این کانون در در راستای خدمات دهی به زائران کانون منتظران مهدی نیز همکاری لازم را با موکب روستای آورزمان داشته است که امسال به دلیل شیوع کرونا این موکب برپا نشد.

مدیر کانون منتظران مهدی(عج) آورزمان  افزود:در این راستا  مسئول کانون و اعضا در راستای خدمات دهی به زائران در زمینه های پخت غذ،ا توزیع غذا بین زائران ،نظافت و شستشوی ظروف و ...... با موکب  با همکاری داشتند.

 

کد خبر 980687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha